dinsdag 12 juli 2011

Verjaardagskaart met twee cirkels.

Hallo dames.

De volgende kaart heb ik gemaakt voor de challenge van “Mojomonday”.
Het project was een sketch-kaart maken waarbij je verder vrij bent hoe je een en ander wilt invullen.

De basis kaart is een vierkante witte kaart.
Hierna een laag lichtgroen papier genomen dat ik voor een gedeelte met de cuttlebug bewerkt heb. De gebruikte folder is “Caramelo”.
Vervolgens een strook donkergroen genomen waarvan de rand geponst is met een pons van Fiskars. (Sorry, de naam weet ik hier niet van.)
De donkergroene strook op de lichtgroene ondergrond geplakt. Hier omheen een lintje geplakt met een strikje. Vervolgens het geheel op de basiskaart geplakt.


Van de cartridge “Paper Lace” heb ik de cirkel van blz. 25 uitgesneden op 3 inch.
Hier heb ik steentjes op geplakt en een stempel met de tekst “Happy Birthday” erin gestempeld met donkergroene inkt.
De stempel is van een set van “My Pink Stamper”.
De cirkel is met foam tape op de kaart vastgezet.


De tweede cirkel komt van blz. 32 en is uitgesneden op 2 inch.
In het midden heb ik een grotere steen geplakt.
Deze cirkel heb ik met dikker foam tape op de kaart geplakt.

Als laatste nog wat steentjes geplakt aan de bovenzijde van de kaart.

Groetjes allemaal en tot een volgende keer.
Bedankt voor het bezoeken van mijn blog.
Gerda.

1 opmerking:

comment counter