dinsdag 6 oktober 2015

DCD Challenge 236 - Sketch.


Feel free to use the Google translator to read!


Hallo Allemaal.

Vandaag is het wederom tijd voor een nieuwe leuke Die Cuttin Diva’s Challenge.
Alweer een nieuwe maand en deze begint zoals gewoonlijk bij de DCD’s altijd met een Sketch. Ik zou zeggen wees creatief en doe met ons mee, je hebt 1 week de tijd om je project te linken!

Hier is dan mijn project.


De basiskaart is wit. Hierop heb ik een laag geel en een laag patroonpapier vastgezet. De 2 grijze stroken zijn eerst bewerkt met de Cuttlebug folder “Daisy Pattern” en vervolgens op de kaart bevestigd. Het matje van patroonpapier is uitgesneden met een “Die” van MCT en komt uit de set “Stitched Journal Die”. Ok de cirkel is een “Die” van MCT, deze komt uit de set “Scallop and Stitched Circle”. Op de cirkel heb ik een stempel gebruikt van Cardz TV en komt van de set “Good Times”, een van mijn favoriete stempelsets van Miss Mary.


De bloem komt uit de Online Silhouette Store en is in het midden met een splitpen vastgezet op het matje van patroonpapier. Het matje met de cirkel en de bloem is nu met foam tape op de kaart vastgezet.
Voor de “finishing touch” zijn nog 2 plakparels aan het matje toegevoegd.

Volgens mij is de sketch geslaagd!

Ga ook eens kijken op de blog van de Die Cuttin Diva’s naar wat de andere dames van het team voor deze challenge hebben gemaakt. Er zitten hele leuke creaties bij en als je wilt, doe dan ook eens mee!!! Vinden wij heel leuk!! We zijn erg benieuwd naar jullie creaties!


Dit project heb ik tevens geplaatst bij de volgende challenges: [Shared at]


Dit was het weer voor vandaag, bedankt voor jullie bezoekje aan mijn blog en tot een volgende keer.

Groetjes allemaal,




vrijdag 2 oktober 2015

SCT Challenge #95 - Autumn Splendor – [MID-POST].


Feel free to use the Google translator to read!


Hallo Allemaal.

Vandaag de 2e week van onze challenge bij “Simply Create Too”.
Het thema is nog altijd Herfst (Autumn Splendor)
Ik zou zeggen wees creatief en doe met ons mee, je hebt nog 1 week de tijd om je project te linken!

Hier is dan mijn project.


Voor deze challenge heb ik een kaart gemaakt in de vorm van een beukennootje.
Deze kaart komt uit de Online Silhouette Store.
Het hoedje aan de bovenkant heb ik 2 keer uitgesneden. Het bovenste deel is bewerkt met de Cuttlebug folder “Oriental Weave”. Dit gedeelte is met foam tape vastgezet.
De blaadjes komen ook uit de Online Silhouette Store. De randen zijn bewerkt met wat inkt en daarna ook met foame tape vastgezet.
Als laatste heb ik nog een oranje strikje met een gleu dots op de kaart vastgezet en nog wat glitters toegevoegd.

Het is uiteindelijk een lief, leuk kaartje geworden dat in een kleine versie een leuke tag zou zijn om aan een cadeautje te hangen.

Ga ook eens kijken op de blog van Simply Create Too naar wat de andere dames van het team voor deze challenge hebben gemaakt. Er zitten hele leuke creaties bij en als je wilt, doe dan ook eens mee!!! Vinden wij heel leuk!! We zijn erg benieuwd naar jullie creatie!


Deze kaart heb ik tevens geplaatst bij de volgende challenges: [Shared at]


Dit was het weer voor vandaag, bedankt voor jullie bezoekje aan mijn blog en tot een volgende keer.

Groetjes allemaal,



Cut IT Up Challenge 81 - Back to Nature.


Feel free to use the Google translator to read!


Hallo Allemaal.

Vandaag is het wederom tijd voor een nieuwe leuke Challenge bij Cut It Up.
Het thema voor deze challenge is “Story behind your creation”.
Ik zou zeggen wees creatief en doe met ons mee, je hebt 2 weken de tijd om je project te linken!


Hier is dan mijn project.


Voor deze challenge heb ik een doosje gemaakt dat komt uit de Online Silhouette Store. Achter de blaadjes heb ik een extra strookje geel papier geplakt zodat ik iets in het doosje kan doen. Aan de bovenkant in de hoek heb ik een geel strikje gemaakt. Onder dit strikje heb ik 3 blaadjes vastgemaakt met gleu dots. De blaadjes komen uit een set van MCT genaamd “Piles of Smiles”. Als laatste heb ik nog een paar steentjes op het doosje vastgezet.

Het is een geslaagd doosje geworden.
Dit doosje ga ik gebruiken om een cadeaukaart in te doen voor de verjaardag van mijn vriendin.

Ga ook eens kijken op de challengeblog van de Cut It Up naar wat de andere dames van het team voor deze challenge hebben gemaakt. Er zitten hele leuke creaties bij en als je wilt, doe dan ook eens mee!!! Vinden wij heel leuk!! We zijn erg benieuwd naar jullie creaties!



Dit project heb ik tevens geplaatst bij de volgende challenges: [Shared at]

Groetjes allemaal,






dinsdag 29 september 2015

DCD Challenge 235 – Anything Goes.


Feel free to use the Google translator to read!

Hallo Allemaal.

Vandaag is het wederom tijd voor een nieuwe leuke Die Cuttin Diva’s Challenge.
Het Thema deze keer is “Anything Goes”. (mijn favoriete challenge)
Ik zou zeggen wees creatief en doe met ons mee, je hebt 1 week de tijd om je project te linken!

Hier is dan mijn project.


Voor deze challenge heb ik een paar “tags” gemaakt voor mijn dochter die een paar mensen van school wilde bedanken.
Voor deze “tags” heb ik allemaal Dies gebruikt van My Creative Time!
De cirkels komen uit de set “Bunch of Fun Circle Dies”. De bloemen komen uit de set “Flower Petal Dies’. De blaadjes komen uit de set “Stitched Leaves Dies” en het kleine labeltje komt uit de set “Chuncky Jar Accesseories”.

De gebruikte stempel “Thanks for Everything” komt uit een hele leuke stempelset van Cardz TV en heet “Many Thanks”. De stempel “Hello There” komt uit een andere stempelset van Cardz TV en heet “Mixid Messages”.

In het midden van de bloemen heb steentjes in de vorm van bloemen geplakt. (Deze heb ik al zo lang hier liggen, het werd eens tijd om ze te gebruiken. Hebben jullie dat ook dat je soms dingentjes koopt en vergeet te gebruiken?)

Als laatste heb ik nog een stuk lint en een strikje van touw aan de bovenkant vastgemaakt.

Ga ook eens kijken op de blog van de Die Cuttin Diva’s naar wat de andere dames van het team voor deze challenge hebben gemaakt. Er zitten hele leuke creaties bij en als je wilt, doe dan ook eens mee!!! Vinden wij heel leuk!! We zijn erg benieuwd naar jullie creaties!



Dit project heb ik tevens geplaatst bij de volgende challenges: [Shared at]

Dit was het weer voor vandaag, bedankt voor jullie bezoekje aan mijn blog en tot een volgende keer.

Groetjes allemaal,




vrijdag 25 september 2015

CARDZ TV Card Challenge #2 - Make a card using Fall icons.


Feel free to use the Google translator to read!


Hallo Allemaal.

Vandaag is weer tijd voor een nieuwe leuke challenge bij CARDZTV.
Het thema deze keer is “herfst” et andere woorden: “maak een kaart met herfst iconen zoals nootjes, blaadjes, vogelverschrikkers, enz”. [Make a card using Fall icons. (Leaves, Accorns, Corn Ect)]

Ik zou zeggen wees creatief en doe met ons mee, je hebt 2 weken de tijd om je project te linken!

Hier is dan mijn project.


Mijn basiskaart is crèmekleurig. Hierop een laag lichtbruin patroonpapier dat eerst bewerkt is met de Cuttlebug met een folder van “Taylored Expressions”. Deze folder heet “Scattered Leaves”.
Van zowel de basiskaart als van deze laag zijn de hoeken afgerond met een hoekpons.

Vervolgens heb ik eerst een matje uitgesneden in de kleur geel. Hierop heb ik een matje van patroonpapier bevestigd.

De bomen komen uit de Online Silhouette Store. Bij deze bomen heb ik zelf een schaduw voor de achterkant gemaakt. Deze bomen zijn met faom tape op het matje vastgezet.
Om het matje en de onderkant van de bomen heb ik lint vastgezet. Dat lint heb ik laatst gewonnen bij Karen van Little Scrap Pieces.
Heb het matje nu met foam tape op de kaart vastgezet.
Met het lint tevens een strikje gemaakt. Om het strikje heb ik nog een zilver touwtje gedraaid en een bloempje vastgezet. Het geheel nu met een gleu dots op de kaart vastgezet.
Als laatste heb ik nog wat steentjes op de kaart vastgezet en mijn favoriete stempelset gebruikt van Cardz TV en deze set heet “Good Times”.


Aan de binnenkant heb ik ook een laag lichtbruin patroonpapier gebruikt waar ik de hoeken heb afgerond met een hoekpons.
Bij het gele matje heb ik dit ook gedaan en voordat ik deze in de kaart heb geplakt heb ik eerst een nieuwe stempelset van Cardz TV gebruikt om een stiklijntje erop te stempelen. Deze nieuwe set heet “Basic Borders”.
De blaadjes komen weer uit de Online Silhouette Store en hier heb ik weer een andere nieuwe stempelset van Cardz TV gebruikt met de set naam “Let’s Face It”. Voor de tekst heb ik weer gebruik gemaakt van de stempelset “Good Times”.

Ga ook eens kijken op de blog van CARDZTV naar wat de andere dames van het team voor deze challenge hebben gemaakt. Er zitten hele leuke creaties bij en als je wilt, doe dan ook eens mee!!! Vinden wij heel leuk!! We zijn erg benieuwd naar jullie creaties!


Dit project heb ik tevens geplaatst bij de volgende challenges: [Shared at]

Dit was het weer voor vandaag, bedankt voor jullie bezoekje aan mijn blog en tot een volgende keer.

Groetjes allemaal,




dinsdag 22 september 2015

DCD Challenge 234 - Pumpkins or Scarecrow.


Feel free to use the Google translator to read!

Hallo Allemaal.

Vandaag is het wederom tijd voor een nieuwe leuke Die Cuttin Diva’s Challenge.
Het Thema deze keer is “Pumpkins or Scarecrow”. ( Pompoenen of vogelverschrikker)
Ik zou zeggen wees creatief en doe met ons mee, je hebt 1 week de tijd om je project te linken!

Hier is dan mijn project.


De basiskaart is in de kleur groen. Hierop een laag crèmekleurig papier bevestigd waarvan de randen bewerkt zijn met inkt. Al heel lang heb ik hier een blokje met burlap paper (Jute papier) liggen en deze keer vond ik het leuk om dit op deze kaart te gebruiken.
Ik heb dus een laag jute papier genomen en hierop heb ik een strook groen papier op vastgezet. Deze groene strook is aan de onderkant bewerkt met een borderpons van M.S. Deze pons heet “Ribbon Loop”. Op deze groene strook weer een laag patroonpapier vastgezet en er een lint omheen gedaan. Dit geheel is dan weer op de kaart vastgezet.


De pompoenen komen uit de Online Silhouette Store. Deze zijn met foame tape op de kaart vastgezet. De pompoenen zijn bewerkt met een beetje glitter.
Als laatste heb ik nog een strikje met een gleu dot vastgezet en nog een paar steentjes op de kaart geplakt.

Ga ook eens kijken op de blog van de Die Cuttin Diva’s naar wat de andere dames van het team voor deze challenge hebben gemaakt. Er zitten hele leuke creaties bij en als je wilt, doe dan ook eens mee!!! Vinden wij heel leuk!! We zijn erg benieuwd naar jullie creaties!


Dit project heb ik tevens geplaatst bij de volgende challenges: [Shared at]


Dit was het weer voor vandaag, bedankt voor jullie bezoekje aan mijn blog en tot een volgende keer.

Groetjes allemaal,





vrijdag 18 september 2015

Cut it Up Challenge 80 – Story behind your creation.


Feel free to use the Google translator to read!
Hallo Allemaal.

Vandaag is het wederom tijd voor een nieuwe leuke Challenge bij Cut It Up.
Het thema voor deze challenge is “Story behind your creation”.
Ik zou zeggen wees creatief en doe met ons mee, je hebt 2 weken de tijd om je project te linken!

Hier is dan mijn project.


De basiskaart van mijn project is wit. Hierop een vierkant in een grijstint geplaatst met daarop weer een blauwe laag dat eerst nog bewerkt is met de Cuttlebug folder “Seeing Spots”. Van beide lagen zijn de hoeken afgerond met een hoekpons.
Onderaan heb ik in dezelfde kleuren een strook gemaakt. Alleen de hoeken aan de bovenkant zijn met een hoekpons afgerond. De onderkant van de strook is bewerkt met een border pons van M.S. Deze pons heet “Simple Scallop”. Op deze strook heb ik nog een lintje op vastgezet.

Het reuzenrad komt uit de Online Silhouette Store. Hier heb ik zelf nog een schaduw achter gemaakt zodat ik dit geheel met foam tape op de kaart kon vastzetten.

De gebruikte stempel is van Cardz TV en komt uit de set “Good Times”.
Als laatste heb ik nog wat glitter, plakparels en een strikje op de kaart gebruikt.


Het verhaal:
Deze kaart heb ik gemaakt voor een vriendin van de lagere school en waarmee ik nog steeds contact heb. Na onze schooltijd zijn we met een stel andere vriendinnen naar de kermis geweest.
Zij wilde altijd al eens graag in een reuzenrad maar durfde dat niet. Uiteindelijk hebben we haar met een stel vriendinnen over gehaald om toch met ons mee te gaan in dat reuzenrad. Welnu, je kunt het wel al raden.
Ja hoor, we hebben er een uur in vast blijven hangen door een storing, dus nooit meer een reuzenrad voor haar!!!!

Ga ook eens kijken op de challengeblog van de Cut It Up naar wat de andere dames van het team voor deze challenge hebben gemaakt. Er zitten hele leuke creaties bij en als je wilt, doe dan ook eens mee!!! Vinden wij heel leuk!! We zijn erg benieuwd naar jullie creaties!


Dit project heb ik tevens geplaatst bij de volgende challenges: [Shared at]
Dit was het weer voor vandaag, bedankt voor jullie bezoekje aan mijn blog en tot een volgende keer.


Groetjes allemaal,





comment counter