Feel free to use the Google translator to read!
Hallo Allemaal.
Vandaag is het
wederom tijd voor een nieuwe leuke Die
Cuttin Diva’s Challenge.
Alweer een nieuwe
maand en deze begint zoals gewoonlijk bij de DCD’s altijd met een Sketch. Ik
zou zeggen wees creatief en doe met ons mee, je hebt 1 week de tijd om je
project te linken!
Hier is dan mijn project.
De basiskaart is
wit. Hierop heb ik een laag geel en een laag patroonpapier vastgezet. De 2
grijze stroken zijn eerst bewerkt met de Cuttlebug folder “Daisy Pattern” en vervolgens
op de kaart bevestigd. Het matje van patroonpapier is uitgesneden met een “Die”
van MCT en komt uit de set “Stitched Journal Die”. Ok de cirkel is een “Die”
van MCT, deze komt uit de set “Scallop and Stitched Circle”. Op de cirkel heb
ik een stempel gebruikt van Cardz TV en komt van de set “Good Times”, een van
mijn favoriete stempelsets van Miss Mary.
De bloem komt uit
de Online Silhouette Store en is in het midden met een splitpen vastgezet op
het matje van patroonpapier. Het matje met de cirkel en de bloem is nu met foam
tape op de kaart vastgezet.
Voor de “finishing
touch” zijn nog 2 plakparels aan het matje toegevoegd.
Volgens mij is de
sketch geslaagd!
Ga ook eens kijken
op de blog van de Die Cuttin Diva’s
naar wat de andere dames van het team voor deze challenge hebben gemaakt. Er
zitten hele leuke creaties bij en als je wilt, doe dan ook eens mee!!! Vinden
wij heel leuk!! We zijn erg benieuwd naar jullie
creaties!
Dit project heb
ik tevens geplaatst bij de volgende challenges: [Shared at]
Dit was het weer
voor vandaag, bedankt voor jullie bezoekje aan mijn blog en tot een volgende
keer.
Groetjes allemaal,






























