maandag 15 augustus 2011

Een Paardenkaart.

Hallo dames.

Vandaag een kaart gemaakt met een paard erop voor de Challenge 7 van de Cricut 360ยบ met als thema “Old West”.

De basiskaart is lichtgroen. Hierop heb ik een achtergrond gemaakt met een M.S. pons, deze heet “Embroidered Floral”.
In het midden heb ik patroonpapier geplakt. Rondom heb ik een geel lint geregen en bovenaan een strik gemaakt.


Van de cartridge “Create a Critter” heb ik het hoefijzer op 1 inch uitgesneden en het woord “Howdy” op 1,25 inch. Deze staan op blz. 59.
Het paard komt uit de cartridge “Four Legged Friends” en is uitgesneden op 4 inch.
Hier en daar heb ik nog wat steentjes geplakt.
Het paard en het hoefijzer zijn met foam tape op de kaart vastgezet. Op de staart, de manen en de hoefjes heb ik “Crackle Accents” gedaan.


Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.

Bedankt weer voor het bezoeken van mijn blog en tot een volgende keer.
Groetjes allemaal, Gerda.

5 opmerkingen:

  1. Paardje!!!!!!! Is hij lief of is hij lief!!
    Die kaart moet winnen dat kan niet anders want er staat een lief paardje op. Haha

    xx
    Iris

    http://www.nailartbyiris.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super cute!! Glad you joined us at Cricut360 this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. SOOOO cute!!! I love this little horse!!! Thanks for joining us at Cricut 360!

    housesbuiltofcards@gmail.com
    www.housesbuiltofcards.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is such and adorable card! I love it! Thanks for joining us at Cricut 360!

    Stacey
    staceyscreativecorner.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

comment counter