donderdag 28 december 2017

Verjaardagskaart | Happy Birthday Card.




Feel free to use the Google translator to read!

Hallo Allemaal.

Vandaag heb ik een kaart gemaakt met het thema “verjaardag”  Het is een bloemenstempel die ik ingekleurd heb met de “Zig Clean Color Real Brush”.

Hier is mijn project.



De gebruikte materialen:

Verschillende kleuren papier.
Taylored expressions embossing folder – Brick.
Technique Tuesday - Bloem en tekststempel Camellia.
Vlinders van een Die set van MCT – Pretty Butterflies and Dragonfly Dies.
Zig Clean Color Real Brush.
Spectrum Noir Glitter Brush.
Plakparels.
Steentjes.
Lint.
Tombow Multi Gleu.
Gleu Dots.



Dit project heb ik tevens geplaatst bij de volgende challenges: [Shared at]

Dit was het weer voor vandaag, bedankt voor jullie bezoekje aan mijn blog en tot een volgende keer.

Groetjes allemaal,


4 opmerkingen:

  1. Beautiful card Gerda!
    Pam
    scrap-n-sewwgranny.clogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Absolutley beautiful. The flower is stunning. Love how you embossed only half of the layer and how you seperated the layer with the ribbon.

    Hugs Nana

    BeantwoordenVerwijderen

comment counter