zaterdag 30 december 2017

Pop up box “vroooooom” auto card.




Feel free to use the Google translator to read!

Hallo Allemaal.

Vandaag heb ik een kaart gemaakt voor iemand die net geslaagd is voor haar rijbewijs. Het is een “pop-up box kaart” geworden. Deze basiskaart heb ik iets veranderd zodat ik hier weer een image van een ander ontwerp op kan gebruiken.

Hier is mijn project.


Hier is mijn lijst met materialen.

Verschillende kleuren papier.
Pop-up Box kaart komt uit de Online Silhouette Store.
De Auto komt ook uit de Online Silhouette Store.
Peachy Keen Stamps - Gezichtje van de set PK1300 in the Garden Face Assortment.
Cardz TV - Tekststempel van de set “It’s All about You”.
Cardz TV - Hartjes border van de set “Basic Borders".
Cuttlebug - Embossing folder Cuttlebug “D-vine Swirl”.
Tombow Multi Gleu.
Foam tape.







Dit project heb ik tevens geplaatst bij de volgende challenges: [Shared at]



Dit was het weer voor vandaag, bedankt voor jullie bezoekje aan mijn blog en tot een volgende keer.

Groetjes allemaal,




5 opmerkingen:

  1. What a fun car vrooming down the road. Neat fold.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. That's just too cute, Gerda! I love how more of the scene becomes visible when the card is opened!

    Evelyn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is such a cute card! Love the fold and the polka dot car!
    Pam
    scrap-n-sewwgranny.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Cute, cute, cute. Fun scene and such a fun little sun. Love it.

    Hugs Nana

    BeantwoordenVerwijderen

comment counter