dinsdag 29 september 2015

DCD Challenge 235 – Anything Goes.


Feel free to use the Google translator to read!

Hallo Allemaal.

Vandaag is het wederom tijd voor een nieuwe leuke Die Cuttin Diva’s Challenge.
Het Thema deze keer is “Anything Goes”. (mijn favoriete challenge)
Ik zou zeggen wees creatief en doe met ons mee, je hebt 1 week de tijd om je project te linken!

Hier is dan mijn project.


Voor deze challenge heb ik een paar “tags” gemaakt voor mijn dochter die een paar mensen van school wilde bedanken.
Voor deze “tags” heb ik allemaal Dies gebruikt van My Creative Time!
De cirkels komen uit de set “Bunch of Fun Circle Dies”. De bloemen komen uit de set “Flower Petal Dies’. De blaadjes komen uit de set “Stitched Leaves Dies” en het kleine labeltje komt uit de set “Chuncky Jar Accesseories”.

De gebruikte stempel “Thanks for Everything” komt uit een hele leuke stempelset van Cardz TV en heet “Many Thanks”. De stempel “Hello There” komt uit een andere stempelset van Cardz TV en heet “Mixid Messages”.

In het midden van de bloemen heb steentjes in de vorm van bloemen geplakt. (Deze heb ik al zo lang hier liggen, het werd eens tijd om ze te gebruiken. Hebben jullie dat ook dat je soms dingentjes koopt en vergeet te gebruiken?)

Als laatste heb ik nog een stuk lint en een strikje van touw aan de bovenkant vastgemaakt.

Ga ook eens kijken op de blog van de Die Cuttin Diva’s naar wat de andere dames van het team voor deze challenge hebben gemaakt. Er zitten hele leuke creaties bij en als je wilt, doe dan ook eens mee!!! Vinden wij heel leuk!! We zijn erg benieuwd naar jullie creaties!



Dit project heb ik tevens geplaatst bij de volgende challenges: [Shared at]

Dit was het weer voor vandaag, bedankt voor jullie bezoekje aan mijn blog en tot een volgende keer.

Groetjes allemaal,




5 opmerkingen:

  1. Such lovely cards my friend!!
    Have a wonderful day,
    Migdalia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. More Pretty Projects!!! They really are lovely! :) Have a Great day! :)

    Theresa
    Theresa’s Crafty Creations

    BeantwoordenVerwijderen
  3. great idea. lovely tags and those central flower jewels just finish them off nicely. thank you for sharing it with us at TTCRD and good luck, Theresa DT xx
    http://craf-ther.blogspot.co.uk/

    BeantwoordenVerwijderen

comment counter