dinsdag 1 september 2015

DCD Challenge 231 – Sketch.


Feel free to use the Google translator to read!


Hallo Allemaal.

Vandaag is het wederom tijd voor een nieuwe leuke Die Cuttin Diva’s Challenge.
Deze week is het weer tijd voor een leuke Sketch Challenge.
Ik zou zeggen wees creatief en doe met ons mee, je hebt 1 week de tijd om je project te linken!

Hier is dan mijn project.


De basiskaart is groen waarop een laag wit en een laag patroonpapier is bevestigd.
De cirkel heb ik gemaakt met de cirkelsnijder van Martha Stuart. Hij is uitgesneden op 4,5 inch uit patroonpapier. Het eerste vierkante matje is uitgesneden in de kleur groen. Het tweede vierkantje is uitgesneden uit wit papier. Het witte vierkantje is bewerkt met de Cuttlebug, met een folder van Marianne Design, Folder DF3413. Dit geheel met foam tape op de kaart vastgezet.


De bloem komt uit de Online Silhouette Store.De bloem is met een glitter splitpen aan elkaar vastgemaakt en vervolgens met foam tape op de kaart vastgezet. Het strikje heb ik gemaakt met lint van 3 Girljam. Het lint heet “Christmas Candy”. In de 2 hoeken heb ik plakparels gebruikt. Als laatste heb ik nog wat steentjes en glitter op de bloem gebruikt.
Op deze kaart heb ik nog geen stempel geplaatst zodat ik hem kan gebruiken voor meerdere doeleinden.


Ga ook eens kijken op de blog van de Die Cuttin Diva’s naar wat de andere dames van het team voor deze challenge hebben gemaakt. Er zitten hele leuke creaties bij en als je wilt, doe dan ook eens mee!!! Vinden wij heel leuk!! We zijn erg benieuwd naar jullie creaties!


Dit project heb ik tevens geplaatst bij de volgende challenges: [Shared at]


Dit was het weer voor vandaag, bedankt voor jullie bezoekje aan mijn blog en tot een volgende keer.

Groetjes allemaal,




12 opmerkingen:

  1. This is gorgeous, Gerda!! The flower is so pretty!! I love the papers and the embossing!! Have a great day :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gerda, your card is beautiful! I love the flower and you could use this card for so many occasions.

    Leslie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful card, I love the combination of stripes and dots, great colours and textures. Thanks for joining in with the Sisters of Craft Challenge, good luck and best wishes, Anne DT.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Gerda,
    I absolutely love your beautiful card my friend!! Thank fro always leaving me bloggy love.
    Have a blessed day,
    Millie
    Crafting With Creative M

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a super pretty card, Gerta. Thanks so much for sharing it in our linky party this month. We're SO blessed to have you play along.
    Karen
    DL ART

    BeantwoordenVerwijderen
  6. simple and nice, thanks for joining Craft Your Passion challenge this week, hope to see you again! :)

    Kasia, Craft Your Passion DT
    www.artekatie.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Such a great use of the sketch and pretty use of color!
    Thanks for sharing with us at Silhouette Challenges!

    ♥ Sue Kment

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful card. Thank you for sharing with us at 613 Avenue Create. Hope to see you cak soon.
    Cheers,
    Aurora

    BeantwoordenVerwijderen
  9. OH how fun! I love the layout and contrasting DP! Thank you so much for sharing this with us at Through The Craft Room Door.
    Warm Regards, Cara
    Through The Craft Room Door {Owner}
    TTCRD Challenge Blog
    My Creative Chaos {My Personal Blog}

    BeantwoordenVerwijderen

comment counter