vrijdag 25 september 2015

CARDZ TV Card Challenge #2 - Make a card using Fall icons.


Feel free to use the Google translator to read!


Hallo Allemaal.

Vandaag is weer tijd voor een nieuwe leuke challenge bij CARDZTV.
Het thema deze keer is “herfst” et andere woorden: “maak een kaart met herfst iconen zoals nootjes, blaadjes, vogelverschrikkers, enz”. [Make a card using Fall icons. (Leaves, Accorns, Corn Ect)]

Ik zou zeggen wees creatief en doe met ons mee, je hebt 2 weken de tijd om je project te linken!

Hier is dan mijn project.


Mijn basiskaart is crèmekleurig. Hierop een laag lichtbruin patroonpapier dat eerst bewerkt is met de Cuttlebug met een folder van “Taylored Expressions”. Deze folder heet “Scattered Leaves”.
Van zowel de basiskaart als van deze laag zijn de hoeken afgerond met een hoekpons.

Vervolgens heb ik eerst een matje uitgesneden in de kleur geel. Hierop heb ik een matje van patroonpapier bevestigd.

De bomen komen uit de Online Silhouette Store. Bij deze bomen heb ik zelf een schaduw voor de achterkant gemaakt. Deze bomen zijn met faom tape op het matje vastgezet.
Om het matje en de onderkant van de bomen heb ik lint vastgezet. Dat lint heb ik laatst gewonnen bij Karen van Little Scrap Pieces.
Heb het matje nu met foam tape op de kaart vastgezet.
Met het lint tevens een strikje gemaakt. Om het strikje heb ik nog een zilver touwtje gedraaid en een bloempje vastgezet. Het geheel nu met een gleu dots op de kaart vastgezet.
Als laatste heb ik nog wat steentjes op de kaart vastgezet en mijn favoriete stempelset gebruikt van Cardz TV en deze set heet “Good Times”.


Aan de binnenkant heb ik ook een laag lichtbruin patroonpapier gebruikt waar ik de hoeken heb afgerond met een hoekpons.
Bij het gele matje heb ik dit ook gedaan en voordat ik deze in de kaart heb geplakt heb ik eerst een nieuwe stempelset van Cardz TV gebruikt om een stiklijntje erop te stempelen. Deze nieuwe set heet “Basic Borders”.
De blaadjes komen weer uit de Online Silhouette Store en hier heb ik weer een andere nieuwe stempelset van Cardz TV gebruikt met de set naam “Let’s Face It”. Voor de tekst heb ik weer gebruik gemaakt van de stempelset “Good Times”.

Ga ook eens kijken op de blog van CARDZTV naar wat de andere dames van het team voor deze challenge hebben gemaakt. Er zitten hele leuke creaties bij en als je wilt, doe dan ook eens mee!!! Vinden wij heel leuk!! We zijn erg benieuwd naar jullie creaties!


Dit project heb ik tevens geplaatst bij de volgende challenges: [Shared at]

Dit was het weer voor vandaag, bedankt voor jullie bezoekje aan mijn blog en tot een volgende keer.

Groetjes allemaal,




13 opmerkingen:

  1. Greta - this is a lovely fall card - like those colors and of course the stamps by Mary are grand too! Thank you for joining the DL.ART Anything Goes September Linky Challenge - Have a blessed day!
    Gail Scott http://DL.ART DT member
    http://ilikepaper01.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I love those trees! And such happy faces on the leaves! Thanks for joining us over at DL ART! DL.ART DT member Carri~Abusybee
    My Blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Thanks for sharing with us at Silhouette Challenges!


    You have been busy...another great project!

    ♥ Sue Kment

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I really love trees and your trees are super. Love this card. Thanks for joining us at the Craft-Dee BowZ challenge this month. Good luck and join us again soon. Hugs, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Very pretty!! I love the warm autumn colors that you used and adorable faces on your leaves. Great job!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I love the trees..just lovely!! A wonderful card my friend!!
    Have a blessed day,
    Migdalia
    Crafting With Creative M

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Such a stunning card! Love the colours on these trees and your overall design for the card is so pretty!
    Thank you for joining us at TTCRD this week!
    Kamila DT

    BeantwoordenVerwijderen
  8. A fabulous card, thank you for joining us at Ooh La La Creations.
    Pauline
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Great card and love the Autumn colours and trees--Thank you for joining us at Artistic Inspirations
    carol DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh how Pretty! LOVE that Leaf Background.. and such Cuteness on the inside!!! So FUN! :) Have a Great Day! :)

    Theresa
    Theresa’s Crafty Creations

    BeantwoordenVerwijderen

comment counter