dinsdag 21 oktober 2014

DCD Challenge 188 – Think Pink.


Feel free to use the Google translator to read!

Hallo Allemaal.

Vandaag is het wederom tijd voor een nieuwe leuke Die Cuttin Diva’s Challenge.
De opdracht voor vandaag is simpel, denk aan de kleur roze.
Ik zou zeggen wees creatief en doe met ons mee, je hebt 1 week de tijd om je project te linken!

Hier is dan mijn project.


De basiskaart is in de kleur lichtroze. Hierop heb ik eerst een zwarte laag aangebracht en vervolgens een laag van patroonpapier.
Voor de 2 kleinere matjes heb ik een “Die” gebruikt van MCT. Deze heet “Stitched Journal Die”. Het eerste matje is uitgesneden uit crèmekleurig papier en het tweede matjes is weer uitgesneden uit patroonpapier.
Op het tweede matje tevens een strookje papier met daarop weer een zwart lint vastgezet.

Op het crèmekleurige matje heb ik een tekststempel gebruikt van Cardz TV. Deze stempel komt uit de set “Simply Said”. Tevens heb ik 3 kleine hartjes vastgeplakt die ik hier nog had liggen.
De vlinder komt uit de Online Silhouette Store.
Het roze lint is bewerkt met de Cuttlebug met een folder van “Crafts-Too”. Deze folder noemen ze “Hearts”. Op de hartjes en de vlinder heb ik wat glitter gedaan.
De vlinder is vervolgens met foam tape op de kaart vastgezet.
Als laatste heb ik nog een zwart strikje op het zwarte lint vastgeplakt en zogenaamde plakparels op de vier hoeken van het bovenste matje bevestigd.

Ga ook eens kijken op de blog van de Die Cuttin Diva’s naar wat de andere dames van het team voor deze challenge hebben gemaakt. Er zitten hele leuke creaties bij en als je wilt, doe dan ook eens mee!!! Vinden wij heel leuk!! We zijn erg benieuwd naar jullie creaties!


Dit project heb ik tevens geplaatst bij de volgende challenges: [Shared at]

  •  

Dit was het weer voor vandaag, bedankt voor jullie bezoekje aan mijn blog en tot een volgende keer.

Groetjes allemaal,
Gerda.


6 opmerkingen:

  1. This is so beautiful, Gerda!! The butterfly is gorgeous!! I love the design!! You should link this up at Die-Versions for our Think Pink Blog Hop Linky Party (http://www.die-versions-blog.com/). Have a great day my friend :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Such a beautiful card. Love the papers, the layering and that stunning butterfly.
    Have a creative day.
    Hugs Nana
    ♥ My Crafting Channel ♥
    ♥ Nana's Rag Quilts ♥
    ♥ 2 Creative Chicks ♥
    ♥ Silhouette Challenges ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Absolutely Beautiful!!! Awesome job my friend!
    Have a wonderful day,
    Migdalia
    *Crafting With Creative M*

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh WOW Gerda! This turned out so pretty! LOVE the glitter and that butterfly! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Stunning contrast with the pinks and black. Very pretty!

    Evelyn

    BeantwoordenVerwijderen

comment counter