maandag 16 juni 2014

Guest Designer at Love To Scrap. | Challenge LTSCB #32 Holey cardstock.


Feel free to use the Google translator!

Hallo allemaal,

Vandaag ben ik voor de 2e maal Gast Designer bij “Love To Scrap”.
Aan de hand van 2 digi’s van de sponsor moeten wij een project maken.
Ik zou zeggen doe mee, je hebt 2 weken de tijd om je project te “linken”. Ze hebben 1 sponsors voor deze challenge, “DRS Designs” met een $ 10 giftkaart voor de winner.


Hier is mijn project voor de Love To Scrap challenge.


Mijn basiskaart is wit waarop ik een laag lichtblauw papier heb geplakt. Aan de onderkant heb ik een strook groen bevestigd dat bewerkt is met de Cuttlebug met een folder van “Crafts-Too” genaamd “Daisies”. 

De rand van de groene strook is gemaakt met een “Die” van MCT. Hij komst uit de set van “Fun Stitched Edges”. De wolkjes komen uit de set “Stitched Cartoon Cloud Dies”.
De zon komt uit de set “Build a Banner kit” en het gezichtje is een stempel van Peach Keen Stamps”.

De slak is een van de digi’s die ik heb mogen uitkiezen. De slak is ingekleurd met stiften van “Stampin Up”. Op de slak en de groene strook heb ik wat glitters gedaan. Aan het hoofdje van de slak heb ik met lint een klein strikje vastgemaakt.
Het gat in de kaart heb ik gemaakt met een “Die” van MCT. Deze heet “Stitched Doily Die”.
Aan de binnenkant heb ik eerst een laag blauw papier geplakt waarop ik de tekst-digi, die we ook mochten uitzoeken, heb vastgezet.
Hier heb ik ook de wolkjes van MCT gebruikt en aan de onderkant weer een strook groen maar nu in spiegelbeeld vastgezet.
Als laatste heb ik nog aan de voorkant een strikje van lint van de 3 Girl JAM vastgezet met een gleu dot.




Ga ook eens kijken op de blog van “Love to Scrap” naar wat de andere dames van het team voor deze challenge hebben gemaakt. Er zitten hele leuke creaties bij en als je wilt, doe dan ook eens mee!!! Vinden wij heel leuk!! We zijn erg benieuwd naar jullie creaties!


Dit project heb ik tevens geplaatst bij de volgende challenges: [Shared at]

  •  

Dit was het weer voor vandaag, bedankt voor jullie bezoekje aan mijn blog en tot een volgende keer.


Groetjes allemaal,
Gerda.


9 opmerkingen:

  1. OMG Gerda this is so darn cute. Love the scene you created and that adorable snail. Have a creative day.
    Hugs Nana
    ♥ My Crafting Channel ♥
    ♥ Nana's Rag Quilts ♥
    ♥ 2 Creative Chicks ♥
    ♥ Silhouette Challenges ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. The scene is just Adorable!! Adore the fun clouds and sun!
    Congrats on your GDS!!
    Adorable card my friend!
    Have a wonderful day,
    Migdalia
    *Crafting With Creative M*

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is so absolutely adorable, Gerda!! I love the scene you've created!! The bow on the snail is so cute!! Love this my friend!! Have a great day :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh my gosh Gerda...such a happy card! Pretty scene and kind of reminds me of my yard this morning...I wish snails had little bows, sure would make them look better - HAHA!

    Have a GREAT evening!
    Shelly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi Gerda!! That snail is really cutee!! Love that adorable bow you put on her!! ;) and all those scene are just gorgeous!
    xoxo, Mikha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Another awesome creation, Gerda! Love what you've done with this cute little snail! Thank you so much for guest designing with us this month - we've thoroughly enjoyed having you!
    Hugs,
    Leslie
    Love To Scrap!
    Love To Scrap! Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oh this snail is definitely the CUTEST!!! adorable card!! brings such cheerful joy to the heart!! well done!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. This is wonderful! I love how you blended the inside of the card to match the outside elements. Great image-a job well-done.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. This is just too cute! I LOVE the scenery and that snail is darling! The sentiment goes perfectly too! :o)

    BeantwoordenVerwijderen

comment counter