dinsdag 24 juni 2014

DCD Challenge #171 – Something Inspired By The Country You Live In.


Feel free to use the Google translator to read!

Hallo Allemaal.

Vandaag is het weer tijd voor een nieuwe leuke Die Cuttin Diva’s Challenge.
De uitdaging voor deze week is om iets te bedenken en te creëren dat te maken heeft met het land waar je vandaan komt. Ik moest meteen denken aan fietsen, tulpen, windmolens en klompen. (het zijn echte Nederlandse dingen!)
Ik zou zeggen wees creatief en doe met ons mee, je hebt 1 week de tijd om je project te linken!

Hier is dan mijn project.


Ik heb een leuke “Box Card” gevonden in de Online Silhouette Store met een fiets. Bij het patroonpapier heb ik nog iets gevonden met klompen!

De basiskleur is lichtblauw. Aan de onderkant heb ik op de vlakke zijden patroonpapier gebruikt van D.C.W.V. Op de openslaande zijden heb ik dan het gevonden patroonpapier met de klompen gebruikt. Ik had die hier nog tussen andere resten van patroonpapier liggen.
Op de recht opstaande achterkant heb ik een achtergrond stempel gebruikt van MCT. Deze heet “Cartoon Cloud Background”.


Het labeltje aan het voorste flapje heb ik zelf gemaakt. Hierop heb ik een tekststempel gebruikt van “CARDZ TV” en komt uit de set “Simply Said”.
Naast dit labeltje heb ik ook nog een lintje om het flapje heen deraaid en vastgezet met een strikje. Als laatste heb ik nog diverse verschillende steentjes op het fietsje, de boom en de vlieger vastgezet.

Ben benieuwd wat jullie van deze boxkaart vinden?

Ga ook eens kijken op de blog van de Die Cuttin Diva’s naar wat de andere dames van het team voor deze challenge hebben gemaakt. Er zitten hele leuke creaties bij en als je wilt, doe dan ook eens mee!!! Vinden wij heel leuk!! We zijn erg benieuwd naar jullie creaties!


Dit project heb ik tevens geplaatst bij de volgende challenges: [Shared at]

  •  

Dit was het weer voor vandaag, bedankt voor jullie bezoekje aan mijn blog en tot een volgende keer.

Groetjes allemaal,
Gerda.


8 opmerkingen:

  1. Fabulous card my friend. Love the papers you used. They really make this box card one of a kind. Love it. Have a creative day.
    Hugs Nana
    ♥ My Crafting Channel ♥
    ♥ Nana's Rag Quilts ♥
    ♥ 2 Creative Chicks ♥
    ♥ Silhouette Challenges ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Awesome box card representing your country! I love the shoe paper!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wow, this is so awesome!! I love the scene you've created!! The shoe paper is fabulous!! What an amazing card!! Have a great day :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I love love love this project!1 My favorite is the great shoe paper on the insides flaps!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I love all the details that makes this so much FUN!! Love the bike!!!
    Adorable!
    Have a wonderful day my friend,
    Migdalia
    *Crafting With Creative M*

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh WOW! What a wonderful Box Card Gerda! Love the shoe paper.... :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This is GORGEOUS Gerda! Love the wonderful details and all the fun cuts:)
    Beautiful!
    Have a good day!
    Sherrie K

    BeantwoordenVerwijderen

comment counter