dinsdag 17 juni 2014

DCD Challenge #170 – Things With Wings.


Feel free to use the Google translator to read!

Hallo Allemaal.

Vandaag is het weer tijd voor een nieuwe leuke Die Cuttin Diva’s Challenge.
Deze keer is de challenge: "maak iets met vleugels".
Ik zou zeggen wees creatief en doe met ons mee, je hebt 1 week de tijd om je project te linken!

Hier is dan mijn project.


Ik heb voor deze challenge mijn keuze laten vallen op een vlinder maar het kan ook een vogel zijn of iets anders als het maar vleugels heeft.

Het is een “Gift Card Holder” geworden die ik gevonden heb in de Online Silhouette Store.
Voor de basis heb ik de kleur groen genomen. Hierop heb ik patroonpapier bevestigd. De vlinder heb ik 2 keer uitgesneden, een keer in de kleur groen en een keer uit patroonpapier.
Onder de vlinder heb ik een strookje papier en een lintje vastgeplakt en de vlinder is met foam tape hierop vastgezet. Op zowel de bovenkant van de kaart als op het strookje en de binnenkant van de vlinder heb ik een zogenaamd stiklijntje gemaakt.


Aan de binnenkant heb ik ook patroonpapier geplakt waarvan de hoeken afgerond zijn met een hoekpons. Hierop heb ik de zogenaamde “pocket” oftewel de houder vastgezet. Op de “pocket” heb ik een tekststempel gebruikt van CARDZ TV. Deze stempel komt uit de set “Congratulations”.
Het vlindertje had ik hier nog liggen en is een “Die” van een set van MCT genaamd “Chunky Jar Accessories”.


Als laatste heb ik nog wat steentjes geplakt op de “pocket”, op de voorkant van de kaart en op de vlinder.

Ben benieuwd wat jullie van deze gift kaart vinden?

Ga ook eens kijken op de blog van de Die Cuttin Diva’s naar wat de andere dames van het team voor deze challenge hebben gemaakt. Er zitten hele leuke creaties bij en als je wilt, doe dan ook eens mee!!! Vinden wij heel leuk!! We zijn erg benieuwd naar jullie creaties!


Dit project heb ik tevens geplaatst bij de volgende challenges: [Shared at]

  •  

Dit was het weer voor vandaag, bedankt voor jullie bezoekje aan mijn blog en tot een volgende keer.

Groetjes allemaal,
Gerda.


5 opmerkingen:

  1. Absolutely beautiful!!! Adore the gorgeous butterfly!!
    Have a wonderful day my friend,
    Migdalia
    *Crafting With Creative M*

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is absolutely beautiful, Gerda!! I love the colors and design!! The butterfly is so pretty!! Have a great day :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Stunning Gerda. Love the cutout and the fabulous papers. The inside is as pretty as the outside. Love it. Have a creative day.

    Hugs Nana
    ♥ My Crafting Channel ♥
    ♥ Nana's Rag Quilts ♥
    ♥ 2 Creative Chicks ♥
    ♥ Silhouette Challenges ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh how pretty! LOVE the colors and that beautiful Butterfly! :o)

    BeantwoordenVerwijderen

comment counter