dinsdag 10 juni 2014

DCD Challenge #169 – Color


Hallo Allemaal.

Vandaag is het weer tijd voor een nieuwe leuke Die Cuttin Diva’s Challenge.
De opdracht voor vandaag is een zogenaamde “Color” challenge. De kleur die je moet gebruik is “zwart”. Hierbij mag je een andere kleur gebruiken!
Voor mijn project gebruik ik bij zwart de kleur “wit”.
Ik zou zeggen wees creatief en doe met ons mee, je hebt 1 week de tijd om je project te linken!

Hier is dan mijn project.


De basiskaart is bij mij wit. Hierop heb ik eerst een laag zwart bevestigd. Vervolgens een laag patroonpapier in zwart en wit.
De hoeken van beide lagen zijn afgerond met een hoekpons.
In het midden heb ik een strookje wit papier geplakt dat eerst bewerkt is met de Cuttlebug folder “Pluim Blossoms”.

De “doily” met de vogels komt uit de Online Silhouette Store. De witte schaduw heb ik zelf gemaakt.
De bloemen en het kleine labeltje zijn “dies” van MCT. De bloemen komen uit de set “Flower Petal Dies” en het labeltje komt uit de set “Teeny Tag Greetings”.
De tekst op het labeltje komt uit de set “Teeny Tag Holidays”.


Aan de binnenkant heb ik een stempel gebruikt van “My Pink Stamper”. Onderaan heb ik nog een zwarte border geponst met een pons van M.S. genaamd “Dancing Hearts”. Hierop heb ik een strookje wit en een strookje patroonpapier geplakt.


Als laatste heb ik nog witte parels op de 4 hoeken geplakt, zwarte steentje in de bloemen bevestigd en nog een strikje gemaakt van lint en gekleurd touw en vastgezet met een gleu dot. Op het strikje nog een klein bloemetje vastgemaakt.

Ga ook eens kijken op de blog van de Die Cuttin Diva’s naar wat de andere dames van het team voor deze challenge hebben gemaakt. Er zitten hele leuke creaties bij en als je wilt, doe dan ook eens mee!!! Vinden wij heel leuk!! We zijn erg benieuwd naar jullie creaties!


Dit project heb ik tevens geplaatst bij de volgende challenges: [Shared at]

Dit was het weer voor vandaag, bedankt voor jullie bezoekje aan mijn blog en tot een volgende keer.

Groetjes allemaal,
Gerda.


18 opmerkingen:

  1. Oh wow, what a gorgeous card, Gerda!! I love the cut you used!! The flowers are so pretty!! This is fabulous my friend!! Have a great day :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful card! Awesome job my friend!!
    Have a wonderful day,
    Migdalia
    *Crafting With Creative M*

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gerda, as always so pretty! Great card!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Awesome card!! Thanks for joining us at Crafting From The Heart! Angie-DT

    http://angiesdigistamps.blogspot.com/
    http://angiescraftblog.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is stunning. Love the black and white colour combo layout. Thank you so much for sharing your lovely creation with us at Through the Craft Room Door..
    Hugs
    Cathy DT Member
    xxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi hun and such a great card - thanks so much for linking up at Fan-Tastic Tuesday and very good luck Judith DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gorgeous card..thanks for joining us at Sister Act Card Challenge..Sue DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Really lovely project Gerda! love the bird.

    Susie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Love the silhouettes - so striking! Thanks for joining the Craft-Dee BowZ June challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. What I said before...
    Thank you so much for joining us at Craftin Desert Divas Linky Party.
    Have a wonderful day,
    Migdalia
    *Crafting With Creative M*

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Thank you so much for joining my Craftyhazelnut's Patterned Paper June challenge with your lovely creation - hope to see you again soon x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gorgeous card. I love the silhouette! Thanks for joining our Circle challenge at Use Your Stuff and hope to see you again.
    Tammy DT

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beautiful card! I love the flowers and ribbon! Thanks for linking up your project at Craftin Desert Divas! :)

    Karen
    craftedwithlovebykaren.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh, so pretty Gerda! I LOVE the flowers and the ribbon! The inside of your card is just as lovely! :O)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow, amazing diecut just gorgeous. Fabulous card

    Thanks for sharing with us

    Lin
    Lexi's Creations

    BeantwoordenVerwijderen

comment counter