dinsdag 3 juni 2014

DCD Challenge #168 – Sketch.


Hallo Allemaal.

Vandaag is het weer tijd voor een nieuwe leuke Die Cuttin Diva’s Challenge.
De eerste dinsdag van de maand betekend wederom een “Sketch” opdracht.
Ik zou zeggen wees creatief en doe met ons mee, je hebt 1 week de tijd om je project te linken!

Hier is dan mijn project.


Mijn basiskaart is in de kleur groen. Hierop heb ik een laag crèmekleurig papier bevestigd dat ik eerst bewerkt heb met de Cuttlebug folder “Honeycomb”. Om de randen heb ik wat inkt gedaan.
Het ovaaltje komt uit de cartrigde “Elegant Edges” en staat op blz. 58. Het ovaaltje is uitgesneden op 4,5 inch in groen en iets kleiner met patroonpapier.
Het vierkantje heb ik uitgesneden in groen en iets kleiner in lichtgeel. Hier heb ik ook wat inkt omheen gedaan. Het ovaaltje is rechtsreeks op de kaart geplakt en het vierkantje is met faom tape vastgezet.


Het cakeje komt uit de cartridge “Love You a Latte”. Het is de 5e afbeelding en is uitgesneden op 2,75 inch. Het cakeje is ook met faom tape op de kaart vastgezet.
De aardbei op het cakje is bewerkt met de Cuttlebug folder “Swiss Dots” en het bakje om het cakeje is bewerkt met de Cuttlebug folder “Polka Dots”.
Het labeltje heb ik uit de hand uitgesneden en bewerkt met wat inkt. De gebruikte stempel is van “Cardz TV” en komt uit de set “Simply Said”. Het labeltje is ook met foam tape op de kaart vastgezet.


Aan de binnenkant heb ik ook hetzelfde crèmekleurige papier en het patroonpapier gebruik. Ik heb hier alleen nog een stiklijntje op getekend. Ook hier heb ik een stempel gebruikt van “Cardz TV” uit de set “Happy Days”.
Voor de afwerking heb ik rechts bovenaan 3 parels geplakt en het cakeje bewerkt met wat glitters en glossy accents en een lintje met een strikje erop vastgezet.


Ga ook eens kijken op de blog van de Die Cuttin Diva’s naar wat de andere dames van het team voor deze challenge hebben gemaakt. Er zitten hele leuke creaties bij en als je wilt, doe dan ook eens mee!!! Vinden wij heel leuk!! We zijn erg benieuwd naar jullie creaties!


Dit project heb ik tevens geplaatst bij de volgende challenges: [Shared at]

Dit was het weer voor vandaag, bedankt voor jullie bezoekje aan mijn blog en tot een volgende keer.

Groetjes allemaal,
Gerda.

21 opmerkingen:

  1. This is so sweet. (ha ha) excuse the pun-- I love it.
    Have a Blessed day, DIANA L.
    http://dianamlarson.blogspot.com http://dianamlarson.ctmh.com



    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is awesome, Gerda!! The cupcake looks so yummy!! I love the paper and embossing!! Fabulous card my friend!! Have a great day :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Love this Super cute card.. Love the yummy cupcake!
    Love the green, my favorite color.
    Have a wonderful day my friend,
    Migdalia
    *Crafting With Creative M*

    BeantwoordenVerwijderen
  4. love the sparkly paper pieced cupcake image and great embossed background-thanks for joining us at Crafting at the Weekend
    Carol DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow! What a fabulous card! The cupcake looks so yummy!
    Have a great day!
    Sherrie K

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fantastic card Gerda!! I so love the cupcake, the layers and the great papers you used. Thank you so very much for joining our 'Alter a Cricut Cut' challenge at BBTB2 and our 'Food or Beverage' Linky Party at PDE!!!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I love all the embossing on your card. The cupcake looks so yummy with the strawberry and the sparkly frosting! Such a pretty card. Thanks for joining us at BBTB2.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Very cute! Thanks for joining us at Crafting From The Heart this week.
    Tina - DT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Your card is yummy. Love your colors. Thanks for playing along at Through the Craft Room Door.
    Crafty hugs,
    D~
    DesignsByDragonfly.blogspot
    TTCRD Guest Designer

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Love your cupcake and the awesome background papers super cute! Thanks for joining BBTB2 Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Love the layers Gerda! Such a "sweet" card! :O)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Such a cutie! Thank you for joining us over at Love to Create Challenges!
    Amanda Phillips LTCDT

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Thank you so much for joining us as we Celebrate Simply Betty Stamps 5th birthday at Love to Create Challenge!!
    Hugs'
    Jackie - LTC owner/designer

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Beautiful creation ..Thankyou for joining us at the crafty girls challenge blog..good luck ..Anita DT

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Great job! Thanks for joining the BBTB2 challenge!
    ~Laura
    Please follow me @ craftychickscreating.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. I totally love the glitter on the teacups!
    Thanks for joining us at Use Your Stuff!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Thank you so much for joining my Craftyhazelnut's Patterned Paper June challenge with your lovely creation - hope to see you again soon x

    BeantwoordenVerwijderen

comment counter