zondag 1 juni 2014

Congrats-2014 – Gift Pocket Card


Hallo allemaal.

Vandaag heb ik een gift-pocket-kaart gemaakt voor iemand die binnenkort te horen krijgt of zij/hij geslaagd is.
In de Online Silhouette Store heb ik een kaartje met een pocket en een “Graduation Cap” gevonden, leuk om wat geld of een cadeaukaart in te doen.
Het is heel simpel te maken.

Hier is dan mijn project.


De basiskaart is blauw. De volgende laag is geel. Hier heb ik een stiklijntje op gemaakt. De tekst met het jaargetal heb ik in zwart uitgesneden.


Het hoedje heb ik ook in zwart uitgesneden. Ook hier heb ik een stiklijntje omheen gemaakt op de blauwe achtergrond. Het kwastje heb ik van geel garen gemaakt en met een gele glitter spiltpen vastgezet.
Aan de binnenkant heb ik zelf een labeltje gemaakt van blauw en wit papier. Hierop heb ik een stempel gebruikt van Cardz TV en komt uit de set: “Happy Days”. Als laatste heb ik nog wat steentjes in verschillende maten vastgezet.

Het is wel een leuk kaartje geworden, hopelijk vinden jullie dit ook?


Dit project heb ik tevens geplaatst bij de volgende challenges: [Shared at]

Dit was het weer voor vandaag, bedankt voor jullie bezoekje aan mijn blog en tot een volgende keer.

Groetjes allemaal,
Gerda.



9 opmerkingen:

  1. These are so fun!! I love how they open!! The stitching is fabulous!! You did a great job with them!! Thanks so much for playing along at DTC my friend!!

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is so neat Gerda I love the idea and the way they open. I love it.
    Thank you for joining DTC “Graduation challenge this week. Have a blessed day
    DIANA L. Guest Designer for DTC
    dianamlarson.blogspot.com
    http://dianamlarson.ctmh.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super cute & FUN!!
    Have a wonderful day my friend,
    Migdalia
    *Crafting With Creative M*

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WOW! Such a neat idea for a gift card or cash for the graduate! I also like the tassel! Nicely Done! :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Such a fun and cute graduation card. Thanks for playing in the challenge at http://7kidschallengeblog.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. this is so awesome love it thank you for joining us at decorate to celebrate. hugs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Awesome! Thanks for playing along on our 200th blog challenge at The Corrosive Challenge Blog! Good luck! Hugs!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fabulous project and I love the stitching and the way it opens!! Thank you for joining us over at Decorate to Celebrate!!
    Hugs,
    Norma

    BeantwoordenVerwijderen

comment counter