vrijdag 20 juni 2014

CARDZ TV Card Challenge – Wedding.


Feel free to use the Google translator to read!

Hallo allemaal.

Vandaag weer een leuke nieuwe challenge bij CARDZTV.
De uitdaging is om een “huwelijkskaart” te maken.
Ik zou zeggen wees creatief en doe met ons mee, je hebt 2 weken de tijd om je project te linken!

Hier is dan mijn “Designers” project voor deze challenge.


Deze keer heb ik mijn cricut expression gebruikt voor mijn kaart.
De basiskaart is wit. Hierop heb ik een laag zwart en een laag patroonpapier van D.C.W.V gebruikt.
Het volgende matje is weer eerst zwart en daarna wit, hier heb ik de hoeken gerond met een hoekpons en vervolgens bewerkt met de Cuttlebug met een folder van “Crafts-Too”. Deze folder heet “Love Hearts”.
Om dit matje heb ik kreukellint gedaan en daarna het geheel met foam tape op de kaart vastgezet.





Het hart komt uit de cartridge “Doodlecharms” en staat op blz.85. Het is uitgesneden op 3 inch. Het witte deel heb ik bewerkt ook met een folder van “Crafts- Too” genaamd “Hearts”. Beide harten zijn met foam tape op de kaart vastgezet.
Het kleinere hartje is een “Die” van MCT en komt uit de set “Stitched Scallop Heart Die Set”. Dit hart heb ik ook met faom tape op de kaart vastgezet.


De tekst “Mr & Mrs” komt uit de cartridge “Sweethearts”. Je vind het op blz. 63 en is uitgesneden op 1,5 inch. Ook dit is met foam tape vastgezet en bewerkt met Glossy Accents.
De tekststempel is van “Cardz TV” en komt uit de set “Happy Days”.
Aan de binnenkant heb ik eerst een grijs matje gemaakt. Aan de onderkant heb ik een strook zwart papier gebruikt en hierop heb ik weer een strook patroonpapier gebruikt van D.C.W.V.
1 lange zijde is bewerkt met een borderpons van M.S., genaamd “Dancing Hearts”.
De gebruikte tekststempel is van “Cardz TV” en komt uit de set “Congratulations”.


Als laatste heb ik nog een strikje gemaakt van lint en twine en nog wat steentje op de kaart vastgeplakt.


Ga ook eens kijken op de blog van CARDZTV naar wat de andere dames van het team voor deze challenge hebben gemaakt. Er zitten hele leuke creaties bij en als je wilt, doe dan ook eens mee!!! Vinden wij heel leuk!! We zijn erg benieuwd naar jullie creaties!


Dit project heb ik tevens geplaatst bij de volgende challenges: [Shared at]

  •  

Dit was het weer voor vandaag, bedankt voor jullie bezoekje aan mijn blog en tot een volgende keer.

Groetjes allemaal,
Gerda.


9 opmerkingen:

  1. Your card is so beautiful . Love the stamp set you used.
    You sure found such pretty papers too.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Such a lovely card Gerda! I love the layering of the hearts and the pretty embellishments!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is so beautiful, Gerda!! I love the pretty papers and the design!! What a gorgeous card my friend!! Have a great weekend :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WOW!! Gorgeous! Stunning! Beautiful!
    Have a wonderful day my friend,
    Migdalia
    *Crafting With Creative M*

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a stunning card! I love the design Gerda!
    Sherrie K

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This turned out so pretty Gerda! I LOVE the embossing and the ribbon/flowers... colors.... simply stunning! :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Very pretty card! I really like the papers you used & how you layered them. The bow is a perfect addition!


    ~Beth
    Cardz TV, DT
    http://thecraftyscrapyard.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

comment counter