vrijdag 6 juni 2014

CARDZ TV Card Challenge – Father’s Day.


Feel free to use the Google translator to read!

Hallo allemaal.

Vandaag weer een leuke nieuwe challenge bij CARDZTV.
De uitdaging is om een “Vaderdagkaart” te maken.
Mijn echtgenoot houd van tuinieren en een tijdje geleden vond ik een leuke en toepasselijke kaart in de Online Silhouette Store en dacht meteen: dit gaat het worden.
Ik zou zeggen wees creatief en doe met ons mee, je hebt 2 weken de tijd om je project te linken!

Hier is dan mijn “Designers” project voor deze challenge.


De basiskaart is crèmekleurig. Het gebruikte patroonpapier is van D.C.W.V. Om de handschoen, het schepje en het harkje heb ik onderaan stiklijntjes gemaakt. Op de handschoen heb ik een stempel gebruikt van “Cardz TV”. Deze set heet “Father’s Day”.
Aan het schepje heb ik een labeltje gemaakt en hier ook een stempel van dezelfde set op gebruikt. Om alle onderdelen heb ik wat inkt gedaan.



Aan de binnenkant heb ik eerst weer patroonpapier geplakt van D.C.W.V. Hierop weer crèmekleurig papier waarvan de randen weer bewerkt zijn met inkt. Tevens heb ik hier ween een zogenaamd stiklijntje op gemaakt. Het gras komt ook uit de Online Silhouette Store. Ook hier heb ik weer een stempel gebruikt van de set “Father’s Day” van Mary!



Als laatste heb ik nog een paar zwarte knoopjes met gleu dots vastgezet.


Ga ook eens kijken op de blog van CARDZTV naar wat de andere dames van het team voor deze challenge hebben gemaakt. Er zitten hele leuke creaties bij en als je wilt, doe dan ook eens mee!!! Vinden wij heel leuk!! We zijn erg benieuwd naar jullie creaties!


Dit project heb ik tevens geplaatst bij de volgende challenges: [Shared at]


Dit was het weer voor vandaag, bedankt voor jullie bezoekje aan mijn blog en tot een volgende keer.

Groetjes allemaal,
Gerda.



18 opmerkingen:

  1. Love this gardening apron and the papers!

    Linda ☺
    Crafting With Nana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Your card is so awesome gosh you sure did one fantastic clever and creative job!! Gosh you truly outdid yourself. I am in awe of what you did girl. Love the stamp set you used too just so perfect.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WOW!! Super cute, COOL, and TOTALLY fun!!
    Have a wonderful day my friend,
    Migdalia
    *Crafting With Creative M*

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wonderful card Gerda!!! Love the papers, colors, tools and the whole setup of your card!!!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a wonderful gardening bag for Dad! I especially like the plaid paper you chose, your project looks fantastic & fun Gerda!

    ~Beth DT team member
    http://thecraftyscrapyard.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is awesome Gerda! I love the little pockets with all of the gardening tools!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful design! Thanks for joining us at crating from the heart this week - good luck!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh WOW Gerda! This is a really cool 3D project! LOVE the details... the paper goes so perfectly! :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wonderful card! Thanks for stopping by to share with us at 613 Avenue Create this week! (Sorry I'm a slowpoke at stopping by too!)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Such a fun card and a great idea!! Thanks so much for playing with us at Crafty Girls! Hope to see you back next challenge!

    --Lisa Crafty Girls DT

    BeantwoordenVerwijderen
  11. How fun and clever! Great card for DAD!
    Thanks for joining us at Use Your Stuff!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. LOVE your card! I too have the same files and really love seeing Snapdragon Snippets and SVG Attic files being put to great use! I invite you to share a photo of your card on our Facebook page!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Thank you so much for sharing your delightful crafting for my Craftyhazelnut's Patterned Paper Challenge for June - hope to see you again soon. x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gerda, your card is fantastic!! Thank you for sharing your time and wonderful talent with the Cardz TV Design Team!
    Hugs,
    Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Great card! Thanks for playing along at Use your Stuff!

    BeantwoordenVerwijderen

comment counter