dinsdag 6 augustus 2013

DCD Challenge #127 – Sketch.


Hallo dames.


Alweer een nieuwe maand dus is het weer tijd voor een nieuwe leuke Die Cuttin Diva’s Challenge. Deze week is de challenge een “sketch”. Ik vind dit altijd weer een aparte uitdaging!

Hier is dan mijn “Designers” kaart / project voor deze challenge.


De basiskaart is een witte vierkante kaart. Hierop een laag groen papier vastgeplakt. Daarna heb ik 3 stroken gemaakt, steeds een laag wit met daarop een laag patroonpapier.

Het matje komt uit de cartridge “Elegant Edges”. Deze staat op blz. 65 en is uitgesneden op 4 inch.

De tulpen komen uit de cartridge “Spring Cottage” en is uitgesneden op 2,75 inch.



Het labeltje is een “Die” van “My Creative Time” en de stempel is van “My Pink Stamper”. Op de tulpen heb ik Glossy Accents gedaan en op de blaadjes hier en daar wat puntjes gemaakt met een witte gelpen. Als laatste heb ik nog 2 roze steentjes erop vastgezet.

Ben benieuwd wat jullie mening is?


Ga ook eens kijken op de blog van de Die Cuttin Diva’s naar wat de andere dames van het team voor deze challenge hebben gemaakt. Er zitten hele leuke creaties bij en als je wilt, doe dan ook eens mee!!! Vinden wij heel leuk!! We zijn erg benieuwd naar jullie creaties!

Deze kaart heb ik tevens geplaatst bij de volgende challenges: [Shared at]

  •  --


Dit was het weer voor vandaag, bedankt voor jullie bezoekje aan mijn blog en tot een volgende keer.

Groetjes allemaal,
Gerda.


7 opmerkingen:

comment counter