woensdag 31 juli 2013

Verjaardagsvaas met zelfgemaakte bloemen en een bloementag.

Hallo dames,

Twee weekjes geleden heb ik mijn "verjaardag" mogen vieren!!!!
Mijn dochter Iris heeft toen stiekem iets moois voor mij gemaakt dat ik graag met jullie wil delen! (Trotse moeder uiteraard)

Ze had voor mij een boeket met bloemen van papier gemaakt, deze in een vaas gestopt en afgewerkt met een grote strik met een bloemenkaartje (tag) eraan.
Dit vond ik een geweldige verassing!!

Hieronder zien jullie heel snel 3 foto's van haar cadeau. Wil je meer zien of haar een compliment achterlaten, ga dan naar haar blog door op onderstaande link te klikken, zal ze vast en zeker op prijs stellen!!





Dit was het weer voor vandaag, bedankt voor jullie bezoekje aan mijn blog en tot een volgende keer.

Groetjes allemaal,
Gerda.

3 opmerkingen:

comment counter