zondag 7 juli 2013

Verjaardagskaart met motor.


Hallo dames

Vandaag heb ik een verjaardagskaart gemaakt op verzoek van iemand anders voor haar dochter. Ik heb wel al eens zo’n kaart gemaakt maar dan in andere kleuren. Ik wilde deze kaart toch met jullie delen!


Mijn basiskaart is in de kleur blauw. Hierop heb ik een laag wit papier gebruikt waarvan ik de onderste rand eerst heb geponst met een pons van M.S. Deze heet “Lace Heart”. Hierna zijn de randen met inkt bewerkt. Deze laag heb ik eerst op de kaart vastgezet en hierop weer een laag patroonpapier. Onderaan heb ik een lintje vastgezet met een strikje en een labeltje gemaakt met een stempel van “My Creative Times”.

Uit de cartridge “Rock Princess” heb ik het meisje op de motor genomen. Ze staat op blz. 32 en is uitgesneden op 3,75 inch. Hier heb ik op bijna alle zwarte gedeeltes “Glossy Accents” gedaan. Sommige delen heb ik 2 keer uitgesneden om er meer diepte in te krijgen. Het plaatje is met foam tape op de kaart vastgezet.

Aan de binnenkant heb ik een strookje gemaakt waarachter eventueel wat papieren geld gestoken kan worden of een giftcard.

Als laatste heb ik nog wat steentjes geplakt. [bling, bling].
Ik hoop dat ze de kaart leuk vind.



Deze kaart heb ik tevens geplaatst bij de volgende challenges: [Shared at]

Dit was het weer voor vandaag. Bedankt voor jullie bezoek aan mijn blog en tot een volgende keer.

Groetjes allemaal,
Gerda.

8 opmerkingen:

  1. This is so awesome, Gerda!! I love the cut you used!! Her sparkly skirt is fabulous!! Love it!! Have a great day my friend :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow! Thanks for playing at Sister Act Card Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. So cute! Thanks for playing with us here at SAS4K!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, it's awesome! Thanks for joining at One Stop Craft Challenge: Anything Goes
    Hugs
    Dewi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi Gerda,
    I love this adorable image. just like I LOVE that cart. I was just thinking about using that cart for a card that I need to make. A Fabulous & FUN card! love it my friend!
    Have a wonderful day,
    Migdalia
    ♥ Crafting With Creative M ♥(my blog)
    ♥ 2 Creative Chicks Challenges ♥
    ♥ Silhouette Challenges ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super cute Gerda!!
    Thank you for joining my DL.ART Thankful Thursday Anything Goes July Linky Party
    DIANA L.
    dianamlarson.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

comment counter