vrijdag 21 september 2012

Happy Halloween.



Hallo dames.


Vandaag heb ik iets gemaakt voor Halloween.
Bij ons komen kinderen langs de deur en ik vond het leuk om eens wat uit te proberen. (om straks uit te delen aan de deur)
Ik heb een bepaalde kaart een beetje aangepast zodat ik er iets van snoep in kon doen.
Mijn kaart komt uit de cartridge “Artiste”. Hij staat op blz. 76 en is uitgesneden op 5,25 inch.

Het spinnenweb staat ook op blz. 76. Deze is uitgesneden op 2. inch en op 2,5 inch
Ik heb die aan de binnenkant van de vleermuiskaart geplakt. De spin staat op blz. 77. Deze heb ik uitgesneden op 2 inch en op 1 inch. De spinnen zijn met foam tape vastgezet. 

Het spookje komt uit de cartridge “Paper Doll Dress Up”. Hij staat op blz. 49 en is uitgesneden op 2,5 inch
Het gezichtje is van een Peachy Keen stempelset.
De labels had ik hier nog liggen. Helaas weet ik niet meer uit welke cartridge deze komen maar de teksten zijn van een stempelset van “Bug Bites”. 

De pons die ik heb gebruikt is van M.S. en deze heet “Drippy Goo”. 
Als laatste heb ik nog een stiklijntje gemaakt rondom de vleugels.


                                                                                                                                         





Deze kaart heb ik geplaatst bij de volgende challenges:


Dit was het weer voor vandaag bedankt voor jullie bezoek aan mijn blog en tot een volgende keer.

Groetjes allemaal,
Gerda.


12 opmerkingen:

  1. This is such a clever idea I love how the bat wings open to expose the goodies.
    Thank you for joining my DL.ART Thankful Thursday challenge
    DIANA L.
    http://dianamlarson.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Gerda,
    Super Cute Traet and Yummy Too!Love anything with Candy...LOL
    Have a wonderful weekend,
    Migdalia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. spook-tacular fold! brilliant idea love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wow!wat gaaf zeg!
    De cartrigde die je opnoemt (Artiste) zegt me helemaal niks,dus die moet ik even opzoeken.

    groetjes,Marika

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Waauu-Sinulla on aivan ihastuttava ,kaunis luomus tähän A & T Emerald Fairies: Use a tag-haasteeseen! Kiitos kun osallistuit1 Onnea arvontaan ja hyvää viikonloppua sinulle sinne ! An

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gerda so glad you entered this in the Cardz tv challenge thanks so much such a creative card! Karen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Love this cut! You did a great job. I can't wait to cut this out too!

    Thanks for playing along with the Cardztv Design Team!

    mimi2trentdrew.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. What a fantastic project. Thanks so much for sharing with us at CARDZ TV.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Thanks for joining us this week at CTVS for the bling it up challenge. Love how the bat folds and opens.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. What a beautiful project, just perfect for our "bling it up" challenge! I love how the bats wings open up. Thanks for playing with us over at Cardz TV, hope to see you again soon :)

    michelle
    http://mumoftwoblog.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

comment counter