dinsdag 25 september 2012

Die Cuttin Diva’s – Tic-Tac-Toe Challenge.




Hallo dames.

Vandaag hebben we bij de Die Cuttin Diva’s een hele leuke challenge.
Je kunt 3 items kiezen wat je leuk vind uit de 9 vakjes maar wel Tic Tac Toe oftewel Boter Melk Kaas. Hier maak je dan een leuke kaart van of iets anders.
Ik heb gekozen voor ribbon, brads en flowers.




Voor deze week is onze gastdiva:

Tonya

Hier is mijn kaart voor deze week.

Mijn basiskaart is paars en ik heb deze keer eens een lange kaart gemaakt. Hierna heb ik een laag wit papier en een laag patroon papier op elkaar vastgezet. Bovenin in de linkerhoek heb ik 3 brads vastgezet en rechts heb ik 2 witte lintjes vastgeplakt en er een strikje in gemaakt. Dit geheel heb ik dan op de basiskaart geplakt.

Uit de cartridge “Tinker Bell and Friends” heb ik bloem uitgesneden op 3,5 inch. Je kunt hem vinden op blz. 66 van het boekje. In de kleinere bloemen heb ik ook brads gebruikt. De bloem heb ik met foam tape op de kaart vastgezet.



Ik hoop dat jullie hem ook leuk vinden geworden.

Ga ook eens kijken op de blog van de Die Cuttin Diva’s naar wat de andere dames van het team voor deze challenge hebben gemaakt en als je wilt, doe dan ook eens mee!!! Vinden wij heel leuk!!


Deze kaart heb ik tevens geplaatst bij de volgende challenges:


Bedankt weer voor jullie bezoek aan mijn blog en tot een volgende keer.

Groetjes allemaal,
Gerda.

2 opmerkingen:

  1. Hi Gerda,
    You card is very Beautiful!!Loev the Purple and the Tinkerbell cart!!Thanks for always stopping by my blog and leaving sweet words!I appreciate it!
    Have a wonderful day,
    Migdalia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is so very pretty I love the flowers. The purple background is great.
    Thank you for joining my DL.ART 1,000 POSTS Linky Party
    DIANA L.
    http://dianamlarson.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

comment counter