dinsdag 4 september 2012

Die Cuttin Diva’s – Sketch Challenge.


Hallo dames.

Vandaag is het weer tijd voor een nieuwe challenge bij de Die Cuttin Diva’s!
De opdracht voor deze week is een sketch met het thema “Back to School”.

Voor deze week is onze gastdiva:

Shirl



Onze sponsor voor deze challenge:

Creative Cutter Room

Hier is mijn kaart voor deze week.

Mijn basiskaart is blauw. Hierop heb ik een laag patroonpapier bevestigd waarvan ik de hoeken heb afgerond met een hoekpons.

Het ovale matje komt uit de cartridge “Elegant Edges”. Hij staat op blz. 58 en is uitgesneden op 4,5 inch. Deze heb ik in blauw en groen uitgesneden. Hierop heb ik een laag oranje zelf uitgeknipt om die vorm te krijgen. Dit geheel heb ik direct op de kaart vastgezet.

Uit de cartridge “Hello Kitty Greetings” heb ik de boeken met appel gekozen. Je vind ze op blz. 62 en het is uitgesneden op 3 inch. Dit heb ik met foam tape vastgezet.

Het potlood komt uit de cartridge “Simply Charmed”. Hij staat op blz. 53 en is uitgesneden op 4,25 inch. Dit is ook met foam tape op de kaart vastgezet. Op dit potlood heb ik een stempel gebruikt van “My Creative Time”.

Als laatste heb ik op de hoeken kleine appeltjes vastgezet met gleu-dots.



Wat vinden jullie van de kaart?

Ga ook eens kijken op de blog van de Die Cuttin Diva’s naar wat de andere dames voor deze challenge hebben gemaakt en als je wilt, doe dan ook eens mee!!!


Dit was het weer voor vandaag bedankt voor jullie bezoek aan mijn blog en tot een volgende keer.

Groetjes allemaal,
Gerda.


3 opmerkingen:

  1. Gerda,You did a Fabulous job on this card!!What Perfect Cardstock!!Love your Little apples on the corners!

    Have a wonderful day!
    Migdalia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reacties

    1. weer heel leuk.
      ik hoop dat mijn mail nu wel aan komt :D
      we moeten nog eens wat afspreken.

      gr robin

      Verwijderen

comment counter