donderdag 20 september 2012

Bloemenkaart met “Narcissen”.



Hallo dames.

Vandaag weer een verjaardagskaart gemaakt.


Mijn basiskaart is geel. Hierop heb ik een vierkant rond geponst met een pons van M.S. Deze heet “Double Heart”.

Uit de cartridge “Art Nouveau” komt de narcissen afbeelding die je kunt vinden op blz. 23 en is uitgesneden op 4 inch
Het vierkant van patroon papier hoort er ook bij en hij paste bijna. 
De bloemen zijn 2 keer uitgesneden en met foam tape op het vierkante patroonpapier vastgezet. 
Op de bloemen en de randen heb ik ook nog wat glitters gedaan. 
Het geheel heb ik vervolgens op de kaart vastgeplakt.

Als laatste heb ik nog wat steentjes in de vier hoeken vastgeplakt en als toegift nog een strikje.





Deze kaart heb ik geplaatst bij de volgende challenges:


Dit was het weer voor vandaag bedankt voor jullie bezoek aan mijn blog en tot een volgende keer.

Groetjes allemaal,
Gerda.


12 opmerkingen:

  1. A wonderful card!Just Lovely!!Love the Punched Heart Border....Awesome
    Have a wonderful day,
    Migdalia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gerda: Your card is beautiful--glad you joined in our challenge. looked around your blog--love all your art.

    Diane
    Simply Create Too team Member
    http://DianesDigitalDesigns.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Just gorgeous!!! Love that cut! Lee-Ann :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wow this is so pretty love the heart border.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Great project, Gerda! Thank you so much for joining us at Docerela Creations!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Very pretty! Love the colors on this! Thanks for joining us at Docerela Creations!
    DT Member Carri ~abusybee
    www.doubleclickconnections.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful card, thank you for joining us at Stamp n doodle.

    claire

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Great card! That for joining us at Stamp-N-Doodle!
    Hugz,
    Chana

    I am following you; you can follow me at: http://redoralee.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lovely card! the heart border is lovely!
    thanks for joining us at use it tuesday!
    tammy dt

    BeantwoordenVerwijderen
  10. nice card, thanks for joining us at UIT!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow what a fantastic card, love how you have made the flowers and the sparkle is stunning. Thanks for joining us at That Craft Place Challenge Blog. Happy Crafting :-) Kerry x

    BeantwoordenVerwijderen

comment counter