dinsdag 21 augustus 2012

Die Cuttin Diva’s - Color Challenge.


Hallo dames.

Alweer een week voorbij dus is het weer tijd voor een nieuwe challenge bij de Die Cuttin Diva’s.
Deze week is het een kleur challenge, met de kleuren Geel, Oranje, Grijs en Paars.
Mijn gedachten gingen eens uit naar iets anders dan een kaart.


Voor deze week is onze gastdiva:

Jessica S.

Onze sponsor voor deze challenge:

The Cutting Cafe


Hier is mijn project :

Ik had hier al een tijdje een bus staan waar al snoep in gezeten had en deze heb ik voor deze opdracht hergebruikt.
Aan de zijkanten heb ik matjes gemaakt met de cartridge “Elegant Edges”. Ze staan op blz. 63 en zijn allemaal uitgesneden op 4 inch. De schaduw heb ik in de kleuren oranje, geel en paars uitgesneden en de laag daarbovenop heb ik in de kleur grijs uitgesneden.
De grijze laag heb ik bewerkt met de Cuttlebug folder “Seeing Spots”. Vervolgens heb ik er een stiklijntje op
gemaakt met een witte gelpen. Hierna heb ik het fruit uitgesneden uit de cartridge “Preserves”. De “Lemon” van blz. 59 en de “Plum” van blz. 31 zijn beide uitgesneden op 3 inch. Hierna heb ik het fruit uitgesneden uit de cartridge “Preserves”. De “Lemon” van blz. 59 en de “Plum” van blz. 31 zijn beide uitgesneden op 3 inch. De “Orange” van blz. 60 is uitgesneden op 3,25 inch en de “Grapes” van blz. 57 is uitgesneden op 3,5 inch.
De bovenste laag van de citroen en de sinasappel heb ik bewerkt met de Cuttlebug folder “Tiny Bubbles”. Alles is met foam tape op de bus vastgezet.
 
Op de deksel heb ik een stukje grijs papier geplakt en hierop heb ik een windmolentje gemaakt met de cartridge “Mother’s Day 2010”. Dit heb ik uitgesneden op 4 inch.
Als laatste heb ik nog wat steentjes geplakt.



Hoe vinden jullie de snoepbus geworden?

Dit was het weer voor vandaag .
Kom eens kijken op onze challengeblog van de Die Cuttin Diva’s en doe mee!


Groetjes allemaal,
Gerda.

4 opmerkingen:

  1. Awesome project Gerda! I just love all the embossing!
    Candy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Great project and great idea for decorating your candy jar, Gerda. Looks terrific!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fantastic projects and love all the deatil you added to the jars and they would for sure make great gifts!! Thank you for visiting and taking the time to comment!! Have a fantastic day
    Hugs,
    Norma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Great idea for decorating your yummy candy holder! Fantastic embossing great color amazing project.

    BeantwoordenVerwijderen

comment counter