woensdag 28 maart 2012

“In de Wolken” Verjaardagskaart.


Hallo dames.

Vandaag heb ik een kaart gemaakt met een luchtballon erop. Ik heb er een verjaardagkaart voor een man van gemaakt.

De basiskaart is lichtgeel. Hierop heb ik een laag oranje geplakt en daarop weer een laag lichtgroen geplakt.
Op het lichtgroen heb ik een stempel gebruikt van “My Pink Stamper” met uiteraard “Happy Birthday”.

Uit de cartridge “Elegant Edges” heb ik de 2 onderliggende matjes uitgesneden met patroon papier.
Ze staan op blz. 55 en zijn uitgesneden op 4,5 inch, de shadow en de oblong functie.

De 2 matjes heb ik op elkaar geplakt en vervolgens weer op de kaart vastgezet.
Hierna heb ik uit de cartridge “Everyday Pop-Up Cards” de luchtballon uitgesneden en de wolkjes. Je kunt ze vinden op blz. 39 en ze zijn uitgesneden op 3,75 inch. De wolken heb ik met de Cuttlebug folder “D-vine Swirl” bewerkt. De randen zijn bewerkt met wat blauwe inkt. De wolkjes zijn met foam tape op de kaart vastgezet. Ook de luchtballon is met foam tape op de kaart vastgezet.

Zelf vind ik de kaart wel leuk geworden, ben alleen benieuwd wat jullie er van vinden.



Deze kaart heb ik geplaatst bij de volgende Challenge:


Groetjes allemaal en bedankt voor jullie bezoek aan mijn blog,
Gerda.

2 opmerkingen:

  1. What a fabulous hot air balloon!!
    Thanks for playing along with our "Up in the Clouds" challenge at LRW!!

    BeantwoordenVerwijderen

comment counter