woensdag 29 februari 2012

Verjaardagskaart bloemenvaas.


Hallo dames.

Vandaag een simpel kaartje gemaakt voor een verjaardag.

De basiskaart is lichtgroen van kleur. Hierop heb ik een laag crèmekleurig papier gebruikt. Deze laag heb ik met de Cuttlebug bewerkt met de folder “Butterflies” en de randen aan de bovenzijde en onderzijde zijn geponst een M.S. pons. De naam van de pons is “Doily Lace”. Op de vlinders heb ik wat stickles gebruikt.
Onderaan heb ik nog een stuk lint geplakt.

 Uit de cartridge “Kate’s ABCs” heb ik de vaas met bloemen uitgesneden op 4,5 inch. Deze staat op blz. 54. Op de bloemen heb ik wat steentjes geplakt en op de vaas heb ik een strikje met een gleu dot vastgezet. Het geheel is met foam tape weer op de kaart vastgezet.


Als laatste heb ik een stempel van “My Pink Stamper” gebruikt en hier heb ik ook wat steentjes bij geplakt voor de "Bling Bling".


Deze kaart heb ik geplaatst bij de volgende challenge:


Dit was het weer voor vandaag. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden?


Groetjes allemaal en bedankt voor het bezoeken van mijn blog.
Laat je mening achter, vind ik altijd leuk!!

Gerda.

6 opmerkingen:

  1. Beautiful flower vase. I wish I used edge punches more.

    Georgiana
    Carson's Creations

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Great job. Thanks for joining us this week at CTO

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful bouquet, love the shine! Thanks for joining us this week @ CTO for our "Birthday (must use bling)" challenge :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Very Pretty! Thanks for playing along at CTO!!! www.scrappyrae10.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Pretty bouquet of flowers on that lovely embossed background!!
    Thanks for joining CTO this week.

    BeantwoordenVerwijderen

comment counter