zondag 5 februari 2012

Verjaardagkaart met hond.


Hallo dames.

Vandaag heb ik weer een verjaardagskaart gemaakt voor een vriendin van mijn dochter. Zij is een hondenliefhebster dus het thema is duidelijk, een kaart met hond.

Voor de basiskaart heb ik de kleur roze genomen. Hierop heb ik een matje gemaakt van lichtroze en daar bovenop een laag patroonpapier. Om deze 2 lagen heen heb ik een touwtje gedraaid. Dit geheel heb ik met foam tape op de kaart vastgezet.


Het hondje en het bot komen uit de cartridge “Four Legged Friends”. Het bot is uitgesneden op 2,25 inch en de hond heb ik op 3,75 inch uitgesneden. Voor de ogen van de hond heb ik zwarte steentjes gebruikt. De hond en het bot heb ik met foam tape op de kaart vastgezet. Op het bot heb ik een stempel  gebruikt van “My Pink Stamper” met de tekst “Happy Birthday”.

Als laatste heb ik nog wat roze steentjes op de kaart geplakt.
Hoe vinden jullie de kaart geworden?


Deze kaart heb ik geplaatst bij de volgende challenges:

Tot een volgende keer en bedankt voor het bezoeken van mijn blog.

Groetjes allemaal,
Gerda.

7 opmerkingen:

  1. Adorable puppy. Thanks for playing with us this week at CTS.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is really cute, very nicely done! Thanks for joining CTVS!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Love the sweet little dog!! Love the patterned paper and the bling. Thank you so very much for joining our Tickled Pink challenge at Cardz TV!!!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Awww such a cute card, sweet little image to, thanks for sharing it with us at CraftyCatz this week.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gerta I love your adorable little birthday puppy. Super cute card thank you so much for joining my challenge this week. Karen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. aaah ik vindt deze geweldig.
    leuk gedaan.

    gr robin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Such a cute card! Love the doggie :) Thanks you for playing along with my Birthday Sundaes challenge!

    BeantwoordenVerwijderen

comment counter