donderdag 8 december 2011

Kerstkaart met Schaatsmeisje.


Hallo dames.

De Kerst komt er weer aan dus we kunnen weer beginnen aan de kerstkaarten.

De kleur van de basiskaart is groen. Hierop heb ik een laag rood papier geplakt en daar bovenop een laag licht groen papier. Het stuk geel heb ik eerst door de Cuttlebug folder “Ice Crystals” gedaan en de hoeken afgerond met een hoek pons en vervolgens op het lichtgroen vastgezet.

Uit de cartridge “Jolly Holidays” heb ik het meisje met de schaatsen uitgesneden op 4 inch. Dit popje heb ik er met foam tape vastgezet. Het gezichtje is erop gestempeld met een stempelset van Peachy Keen.

Met een stempel van “Pink By Design” heb ik de tekst “Merry Christmas” onderaan direct op de kaart gestempeld. Aan de zijkanten hiervan heb ik nog wat rode steentjes geplakt. Enkele sneeuwsterren zijn bewerkt met Stickles en de oogjes en het knoopje is bewerkt met Glossy Accent.


Lijkt mij best geslaagd voor een Kerstkaart.

Deze kaart heb ik geplaatst bij:

=>>  Terrific Tuesday Challenge van Scrappy Moms Stamps met als onderwerp "Christmas",
=>>  Whimsical Designs Challens met als onderwerp "Winter Fun",
=>>  Wacky Wednesday Challenge 61 van More Than Favors met als onderwerp "Christmas".


Groetjes en tot een volgende keer.
Gerda.

5 opmerkingen:

  1. This is too cute! I love the PK face and all the gems. Thanks for playing at Whimsical Wednesdays!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. She's a cutie! Thank you for playing along with us at Scrappy Moms Stamps! :)

    - Mel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Very cute card. She sure looks pretty in her Christmas dress, and great choice of PK face. Thanks for playing along with us at Whimsical Designs. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WOW BEAUTIFUL job with your card,I LOVE that cute little girl!,Thank you so much for playing along with us at Whimsical Wednesday!:)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. adorable card your girl is too sweet :) thanks for sharing with us at WW :)

    BeantwoordenVerwijderen

comment counter