maandag 14 november 2011

Dank je wel kaart. (Thanks Card)


Hallo dames.

Alweer een tijdje geleden dat ik iets heb gemaakt, druk,druk,druk, je kent het wel.
Ik zag nog een leuke Challenge bij de Die Cuttin Diva’s. Maak een “Thanks Card in het kader van “Let’s Be Thankfull”.

De basis kaart is groen van kleur. Vervolgens heb ik een laag in de kleur crème genomen en hier bovenop een laag patroonpapier geplakt waarvan ik de hoeken heb afgerond met een hoek pons. Om deze 2 lagen heb ik een crème kleurig lint gedaan en het geheel op de basiskaart vastgezet.

Uit de cartridge “Cindy Loo” heb ik het woord “Thanks” uitgesneden op 1 inch. Dit staat op blz. 71. Het cirkel figuur met de boom en vogel staat op dezelfde bladzijde. Deze heb ik uitgesneden op 3,5 inch. Deze heb ik ook meteen op de kaart geplakt en als laatste nog hier en daar wat groene steentjes geplakt.


Hoop dat jullie de kaart leuk vinden.

Groetjes en bedankt voor het bezoeken van mijn blog, tot een volgende keer.

Gerda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

comment counter