dinsdag 18 oktober 2011

Verjaardagskaart met Oldtimer.


Hallo dames.

Vandaag eens een kaart gemaakt voor een man.

De basiskaart is lichtgroen. Hierop heb ik een laag rood papier en een laag patroon papier geplakt.

Ik heb de cartridge “Warp It Up” gebruikt voor de auto. Deze staat op blz. 42 en is uitgesneden op 2,75 inch. Een deel van het groen, wat ik heb uitgesneden, is bewerkt met de Cuttlebug folder “Swiss Dots” en dit deel heb ik met foam tape op de auto vast gezet. De auto heb ik ook met foam tape op de kaart geplakt.
Het labeltje staat ook op blz. 42 en is uitgesneden op 1 inch. Hier heb ik 2 ijzeren dopjes op vast gemaakt en het daarna vastgeplakt op de kaart, omdat ik de auto er meer uit wilde laten springen.



Meer heb ik niet gedaan dus heel simpel.

Ben benieuwd naar jullie reacties.
Bedankt voor jullie bezoek aan mijn blog en tot een volgende keer.

Groetjes allemaal,
Gerda.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

comment counter