dinsdag 16 augustus 2011

Vlinderkaart [sketch]

Hallo dames,

Vandaag heb ik een sketchkaart gemaakt voor de challenge 204 van “Mojo Monday sketch challenge”.

De basiskaart is wit van kleur. Hierop heb een stuk wijnrood papier geplakt.
Vervolgens 2 maal een stuk wit papier genomen en daarop 2 verschillende soorten patroonpapier geplakt.


Voor de vlinder heb ik gebruik gemaakt van de cartridge “Florals Embellished”. Deze vlinder vind je op blz. 64 en is uitgesneden op 2 inch. Op de vlinder zijn hier en daar steentjes geplakt. De vlinder is met foam tape op het achtergrondje geplakt. Dit achtergrondje is ook met foam tape weer op de kaart vastgezet.
Aan de zijkanten hiervan heb ik witte strikjes met een gleu dot vastgezet.

Als laatste nog drie knoopjes in de linker hoek geplakt.


Ik hoop dat jullie hem ook leuk vinden.

Bedankt voor jullie bezoek aan mijn blog en hopelijk tot een volgende keer.
Groetjes allemaal, Gerda.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

comment counter