dinsdag 23 augustus 2011

Verjaardagskaart met een konijn.

Hallo dames.


Vandaag een kaart gemaakt voor de challenge 22 van Peachy Keen Stamps en de challenge 74 van Fantabulous Cricut Challange Blog.

De basiskaart is lichtgroen. Hierop heb ik een laag lichtpaars papier geplakt.
Boven op deze kleur heb ik een laag crème kleurig papier geplakt. Deze heb ik eerst bewerkt met de cuttlebug, met een folder van “Crafts-Too”. Deze heet “Spots and Dots”.

Voor het  konijn heb ik de cartridge “Birthday Bash” gebruikt. Deze staat op blz. 27 en is uitgesneden op 3,75 inch. Het gezichtje is erop gestempeld met een stempelset van Peachy Keen. Hier en daar heb ik witte puntjes met een gel pen erop gezet en op het pakje heb ik gekleurde gel pennen gebruikt. Het pakje heb ik ook met een folder van “Crafts-Too” door de cuttlebug bewerkt. Deze heet “Spots”. Als laatste heb ik nog een strikje op haar oortje geplakt.


De ballonnen komen uit de cartridge “Create a Critter”. Deze staan op blz. 30. Hiervan heb ik alleen de layer 1 gebruikt en de ballonnen in 6 verschillende kleuren uitgesneden op 2,75 inch. Aan de achterkant hiervan heb ik stukjes touw vast gemaakt en op 1 ballon “Wish Big” gestempeld met een stempel van “My Creative Time”. Alles is met foam tape op de kaart vastgezet.



Ik hoop dat jullie hem leuk vinden geworden.

Bedankt voor het bezoeken van mijn blog en tot een volgende keer.
Groetjes Gerda.


3 opmerkingen:

  1. Great card! Thanks for creating with us at FCCB this week :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Cute card!! I love the bunny's face!! Really Cool!! Thanks for Playing with us @ FCCB!!
    TFS!! Take Care!!
    Jennie @ http://earthyscrap.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Very, very cute card!! Thanks for joining us this week at FCCB!
    Lisa

    BeantwoordenVerwijderen

comment counter