dinsdag 2 augustus 2011

Sterkaart met vos.


Hoi dames.


Vandaag heb ik een kaart gemaakt die je kunt gebruiken voor verschillende gelegenheden.

Het is een stervormige kaart met een daarop een vos.
De vos kun je vinden op de cartridge “Birthday Bash”. Ook het kaartmodel komt van deze cartridge. Beide kun je vinden op blz. 24 in het boekje.
De vos is uitgesneden op 3 inch en de kaart op 4,75 inch.
De ster is met de Cutllebug folder “Christmas Stars” bewerkt. De rand is met bruine inkt bewerkt.


Als laatste nog stickles op de sterretjes gedaan.
De ster is met foam tape op de kaart vastgezet en nog een stiklijntje gemaakt omdat ik voor mijn gevoel iets miste.
Links onder in de hoek heb ik “Hello” met blauwe inkt gestempeld van de stempel set “Pink By Design”.
De vos zijn gitaar heb ik eerst met foam tape vastgezet en daarna de hele vos met foam tape op de ster geplakt.


Ik heb de vos kleiner gemaakt omdat ik hem in die ster wilde zetten.
Als je hem even groot als de kaart maakt dan zou dat wel kunnen maar hij steekt dan wel over de kaart heen.

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden?

Groetjes allemaal en tot de volgende keer.

Gerda.

P.s.  Nog 3 dagen en dan begint de “Cre8tivegirls Blogoversary Blog Hop” van Yvette,
doen jullie mee, kijk dan a.s. vrijdag, zaterdag en zondag naar http://cre8tivegirls.blogspot.com


1 opmerking:

  1. This is a fun card! I love it! :) ~Jen http://happyplaceforjen.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen

comment counter