donderdag 28 juli 2011

Ronde Verjaardagskaart met auto.


Hallo dames.


Vandaag heb ik een kaart gemaakt voor 2 Challenges, bij “Scrappy Moms Stamps” en bij “Paper Cutz”

De kaart is speciaal gemaakt voor iemand die binnenkort 18 jaar zal worden en haar rijbewijs mag gaan halen.


De basiskaart is fel roze van kleur en is komt van de cartridge “Birthday Bash” Hij staat op blz. 38 en is uitgesneden op 5,25 inch. Ook de crème kleurige cirkel is uitgesneden op 5,25 inch maar de cirkel van het patroon papier is uitgesneden op 5 inch.
Bovenaan de kaart heb ik met wit lint een strik gemaakt.

Van de cartridge “Plantin Schoolbook” heb ik het hartje, dat te vinden is op blz. 73, uitgesneden op 1 inch en de schaduw functie ook.
De cijfers “18” is uitgesneden op 0,75 inch. Het hartje heb ik met foam tape op de kaart geplakt.


De auto komt uit de cartridge “Nifty Fifties”. Je vind hem op blz. 46 en is uitgesneden op 2,25 inch.
Op de wielen en het stuur heb ik Glossy Accents gedaan.
Het zilverkleurig frame is met foam tape op de zwarte achtergrond geplakt.
Hierop heb ik twee roze steentjes geplakt en op de lampen heb ik stickles gedaan.
De hele auto heb ik weer met foam tape op de kaart vastgezet.

Hierna heb ik nog een labeltje gemaakt. De hoeken zijn afgerond met een hoek pons.
Ik heb een stempel gebruikt van “My Pink Stamper”. Hierop heb ik nog een paar vierkante steentjes geplakt .
Dit geheel is weer met foam tape op de kaart geplakt.


Ik hoop dat jullie hem ook leuk vinden en vooral zij die hem straks zal ontvangen.


Groetjes allemaal en tot een volgende keer.
Gerda.

3 opmerkingen:

  1. This card is so cute, Gerda! :) ~Jen http://happyplaceforjen.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This card is sooo darn cute!!! Awesome Job!!!

    Kerri @ www.razorsharpcrafts.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Great Card! Thanks for playing with us at scrappy moms stamps!

    BeantwoordenVerwijderen

comment counter