vrijdag 3 juni 2011

Kaart ijsbolletjes.


Hallo allemaal,

Heb maar weer eens een verjaardagskaart gemaakt voor de vriendin van mijn dochter.

Voor deze kaart heb ik de cartridge “Birthday Bash” gebruikt.
Van blz. 40 heb ik de kaartvorm genomen en uitgesneden op 6,25 inch in een donkere blauwe kleur. Dit heb ik nogmaals met de “shift” gedaan, ook op 6,25 inch maar nu met een lichte blauwe kleur. Hierna nog een “shift” in licht geel op 5,75 inch.


De gele kaart heb ik bewerkt met de folder “Daimonds and Dots” van de Quickutz.
Ik vond deze een beetje op een wafeltje lijken.

Op blz. 55 heb ik de ijsbolletjes genomen en uitgesneden op 2,25 inch. De rode bolletjes zijn bewerkt met de stickles “XMas Red”. De bolletjes zijn met foam tape op de ijsjes bevestigd. Vervolgens het hele ijsje weer met foam tape bevestigd op de kaart.
Onder de ijsbolletjes een stiklijntje gemaakt met een zilverkleurige gelpen en vervolgens een randje gemaakt van een stickerband van hartjes.


Hierna heb ik het woord “Gefeliciteerd” met een stempel en blauwe inkt op lichtgrijs papier gestempeld. De hoekjes heb ik afgerond met een kleine hoekpons.
Hierna de rand met blauwe inkt bewerkt.
Deze stempel heeft twee bloemetjes, hierin heb ik gele steentjes geplakt en nog een paar op de kaart voor de afwerking.


Groetjes allemaal ,
Gerda.
P.s. Met deze kaart doe ik mee aan de cardchallenge 77 van Cardztv.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

comment counter