dinsdag 21 juni 2011

Iris Geslaagd [Speciale Kaart]


Hoi allemaal,


Onze dochter heeft vandaag vernomen dat ze voor haar opleiding is geslaagd!!!
De afgelopen weken ben ik al druk bezig geweest om iets leuks te maken.
Het idee was om een slinger en een speciale kaart te maken.
Hier bespreek ik de SPECIALE KAART.

In het idee van de kaart wilde ik de slinger (zoals eerder besproken) terug laten komen. (een zogenaamde “sitestepkaart” aangepast aan eigen interpretatie.)

De basiskaart is wit en op verschillend manieren gerild, gesneden en gevouwen.


Op de basiskaart heb ik op verschillende plekken gele stroken papier geplakt. Deze zijn eerst bewerkt door de Cuttlebug met de folder “Butterflies” van Craft-Too.

De Hello Kitty met Hoed komt uit de cartridge “Hello Kitty Greetings” en vind je op blz. 60. Deze is uitgesneden op 4,25 inch.


Het diploma staat op blz. 61 en is uitgesneden op 2,5 inch.
De boeken met appel staat op blz. 62 en is ook uitgesneden op 2,5 inch.

De kinderen met vlaggen achterdoor op de kaart komen van de Cartridge “A Child’s Year”.Deze vind je op blz. 45 en is uitgesneden op 3 inch.


Ze zijn ook nog bewerkt door de Cuttlebug met de folder “Swiss Dots”.
Alle figuren zijn met foam tape bevestigd op de kaart.

Op de cartridge “Birthday Bash” staat dan weer de slinger op blz. 60. Deze slinger is nu heel klein uitgesneden op 1,25 inch en 1,25 (shift).


De letters “GESLAAGD” komen deze keer van de cartridge “Plantin Schoolbook”. Deze letters zijn allemaal uitgesneden op 0,75 inch.

De vaandeltjes zijn vervolgens met visdraad aan elkaar vast gemaakt. De eerste en laatst vaandel is vastgeplakt op de kaart met een gluedot.


Op de achterzijde van de kaart staan natuurlijk de felicitaties!


Ik hoop dat jullie de kaart ook een leuk idee vinden, speciaal hé!!

Ik nodig jullie uit om een reactie te plaatsen of je als volger aan te melden.


Groetjes en tot de volgende keer,

Gerda.

2 opmerkingen:

  1. This is such an exciting time for your baby...So happy for her!!! Great work and wonderful fold

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeej dan kan ik mijn kaart sturen :D

    Gr robin

    BeantwoordenVerwijderen

comment counter