zaterdag 18 juni 2011

Hello Kitty auto kaart.

Hallo dames.

Vandaag heb ik een kaart gemaakt voor de dochter van zeer goede vrienden van ons. Zij moet volgende week op rijexamen. Al rekening houdend met een positieve afloop maken we nu alvast een kaart.

Aangezien bij “My Creative Time” een challenge is waar ik aan mee wilde doen combineer ik de kaart aan de voorwaarden van de challenge.
De voorwaarden zijn: een lite cartridge of een oudere cartridge en bling bling. Het project maakt niets uit.

Ik moet uiteraard op zoek naar iets met een auto. Dit vond ik in de cartridge “Hello Kitty Greetings”.
De auto (kaartvorm) die ik gekozen heb staat op blz. 64. Deze is uitgesneden op 4,25 inch.

Vervolgens heb ik de losse auto met de daarbij behorende figuren zoals hello kitty, lampen, banden, etc. ook uitgesneden op 4,25 inch. Deze staan op dezelfde pagina als de auto in kaartvorm.
Alle onderdelen zijn eerst op de auto geplakt waarna de auto weer bevestigd is op de auto kaartvorm.


De wielen  en de bumper zijn vervolgens bewerkt met Glossy Accent. Op de “kofferbak”van de auto heb ik 2 steentjes geplakt als achterlichten. In het midden van de beide wielen zijn ook nog 2 steentjes geplakt. Op de lamp, het stuur en de strik van hello kitty heb ik stickles gedaan.


Aan de binnenkant van de kaart heb ik het woord “Congratulations” gestempeld met een stempel van “Pink By Design”.

Wat vinden jullie ervan? Leuk hé!

Groetjes allemaal en tot de volgende keer Gerda.

1 opmerking:

  1. Such a CUTE Card. Love Hello Kitty. Thank you for joining us at Emma's Throwback Thursday Challenge.

    Kate

    BeantwoordenVerwijderen

comment counter