vrijdag 17 juni 2011

Bedanktdoos begeleidster stageplek dochter.

Hallo allemaal,

Voor dit projectje hebben mijn dochter en ik gekozen voor de zogenaamde “Explosionbox”

Voor de deksel heb ik wit papier gebruikt. Dit is gesneden, gerild, gevouwen en geplakt.
Om de deksel vervolgens een roze lint met dubbelzijdige tape vastgezet en aan alle vier de zijden een strikje met glue dots vastgezet.
Voor de bovenzijde van de deksel heb ik een matje met bloemen uitgesneden op 3,5 inch. Dit kun je vinden in de cartridge “Paper Lace” op blz. 21.
Ook de “base shadow” is uitgesneden op 3,5 inch.


Het matje met bloemen vervolgens met lijm op het deksel vastgeplakt. Op de vier hoeken nog roze steentjes geplakt.
De randen van de deksel zijn geponst met een pons van Fiskars.

De binnen kant van de doos.

Voor de kaart, tevens onderkant doos, heb ik gekozen voor de kleur lavendel.
Dit is eerst weer uitgesneden, gerild, en gevouwen.

Op de 4 vlakjes is eerst patroon papier bevestigd. De hoekjes zijn afgerond met een hoek pons en de randen zijn met inkt bewerkt.
Het middelste vierkantje is aan alle zijden geponst met een pons van M.S. genaamd “Ribbon Loop”


Uit de cartridge “Birthday Bash” op blz. 26 is het woord “it’s a surprise” uitgesneden op 1,25 inch.


Uit de cartridge “Paper Lace” op blz. 61 is het woord “thank you” uitgesneden op 1,5 inch.


Uit de cartridge “Stamping” is het woord “Merci” uitgesneden op 1 inch. Dit woord staat als vierde op het eerste rijtje.


Binnenin de doos heb ik een muis gemaakt. Deze vind je op de cartridge “Birthday Bash” en staat op blz. 26. Hij is uitgesneden 3.25 inch.
Deze muis heb ik twee keer normaal uitgesneden en twee keer met de flip functie.
Op de oogjes heb ik zwarte steentjes geplakt.
Op de strik van het doosje heb ik een bloem geplakt.
De neus van de muisis bewerkt met “Glossy Accents”. Het roze van de oortjes is bewerkt met Stickles “Star Dust”.


Uit de cartridge “Camp Out” zijn twee libellen uitgesneden, een op 1,25 inch en de ander op 1,75 inch.
De vleugels zijn bewerkt met Stickles “Star Dust”.
Van de cartridge “Serenade” is de tweede vlinder uitgesneden op 1,5 inch. Dit is de laatste vlinder op de eerste rij van het matje.
Om de randen van de vlinder heb ik blauwe inkt gedaan.
De krullen in de vleugels zijn bewerkt met Stickles “Star Dust”.
Van de cartridge “Cindy Loo” zijn nog twee bloemen uitgesneden op 2,5 inch. Deze kun je vinden op blz. 50.


Nu nog een labeltje uitgesneden, hierop schrijft mijn dochter nog een persoonlijke tekst en klaar is kees.


Tussen de hoofdjes van de muisjes hebben we een cadeaubon gedaan.



Hoe vinden jullie ze geworden?

Ik hoop dat de begeleidsters het leuk vinden.

Groetjes Gerda.

1 opmerking:

  1. Hoi,
    Via een van je volgers ben ik op jouw blog terecht gekomen. En wat een verrassing! Helemaal Cricut. Ik ben ook harstikke verslaafd aan deze machine! Ik ben dan ook gelijk volger geworden. En wat is dit een ontzettend schattig doosje!!! Ben heel beniewd wat je allemaal nog meer gaat maken. Groetjes,
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen

comment counter