vrijdag 13 mei 2011

Hello Kitty ballonkaart

Hallo Dames.

Vandaag heb ik kaart gemaakt met de "Hello Kitty" Cartridge.
Op blz. 39 staat de afbeelding die ik heb gebruikt.
De ballonnetjes zijn uitgesneden op 5.25 inch. Aangezien ik graag verschillende kleurtjes gebruik heb ik dit 5 keer gedaan.
Ook Hello Kitty heb ik uitgezneden op 5.25 inch. In haar strikje heb ik een paar roze steentjes geplakt en een bloem steentje wat zilver van kleur is.


Voor de donkerroze achtergrond heb ik de Cuttlebug embossing folder "Happy Birthday" gebruikt.

Met behulp van een hoekpons heb ik zowel de donkerroze achtergrond als de lichtroze kaart de koeken afgerond.


De achtergrond heb ik meteen op de kaart geplakt. Kitty met de ballonnetjes heb ik met foam tape weer op de achtergrond geplakt.

Als iemand een korte naam heeft met maximaal 5 letters dan zou je die in de ballonnetjes kunnen schrijven. De kaart wordt dan voor die persoon persoonlijker.

Hoop dat jullie het een leuke tip vinden en hoor graag jullie reactie.

Groetjes allemaal van Gerda.

2 opmerkingen:

  1. Een vrolijke kaart, dat mag gezegd

    Misschien zin in een leuke leerzame workshop Werken met de Cricut???

    Kijk dan eens op www.bizzybs.nl

    Met vriendelijke groeten,
    Bizzy B Francien

    BeantwoordenVerwijderen

comment counter