vrijdag 6 mei 2011

Cool Cat kaart

Hallo dames

Voor deze kaart heb ik de
Cartridge "Nifty Fifties" genomen. Op blz. 23 van het boekje staat deze kat.
De kat heb ik uitgesneden op 4,75 inch en het bijbehorende woord "cool cat" op dezelfde pagina heb ik uitgesneden op 0,5 inch.
De witte ondergrond heb ik eerst geponst met de "Bubble Bath" pons van MS. Vervolgens heb ik de kat middels foam tape opgeplakt op de lila achtergrond. Op de lila achtergrond heb ik via een pen een stiklijntje gemaakt. Dit geheel ook weer met foam tape op de witte achtergrond geplakt. Het uitgesneden woord "cool cat" rechtstreeks geplakt op de witte achtergrond. Natuurlijk weer bling bling gebruikt. Deze keer kleine paarse steentjes.
Zie hier het resultaat.



Groetjes allemaal
Gerda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

comment counter