zondag 29 mei 2011

Communie - Autokaart


Deze week heb ik een kaart gemaakt voor een collega van mijn man. Het moest een Communiekaart voor een jongen zijn.

Ze wilden deze kaart namens de afdeling aanbieden. Omdat er dus meerdere namen op de binnenzijde van de kaart komen te staan heb ik hiervan een A5 kaart gemaakt.

Omdat het voor een jongen van 8 jaar is heb ik cartridge “Cars” genomen van de gelijknamige tekenfilm.

Voor de basiskaart heb ik gekozen voor de kleur geel.
Op blz. 36 staat de auto die ik gemaakt heb.
De auto en alle onderdelen zijn uitgesneden op 4,5 inch. De kleuren heb ik aangehouden zoals ze in het boekje aangegeven staan.
Als ondergrond heb nog 2 kleuren groen gebruikt waarbij de strook lichtgroen bewerkt is met de cuttlebug folder “Spots& Dots”.
De ondergrond is rechtstreeks geplakt op de gele kaart. De auto is met foamtape hierop bevestigd.
Hierna heb ik nog het woord “gefeliciteerd” uitgedraaid met de cartridge “Plantin Schoolkook”. De letters zijn uitgesneden op 0,75 inch.


Voor de binnenzijde heb ik nog een envelopje gemaakt van de cartridge “Wild Card”. Dit vind je op blz. 46 en is uitgesneden op 4 inch. (hier kunnen zij dan een bijdrage in stoppen.)

Als laatste voor de afwerking heb ik op de wielen , oogjes en de lampen nog wat “Glossy Accents” gebruikt.


Ik hoop dat ze hem leuk vinden.


Tot de volgende keer, Gerda.

1 opmerking:

comment counter